S&P: Τι λέει για το ελληνικό e-banking
Επειδή, λόγω ημερών, μεγάλες ειδήσεις δεν υπάρχουν, ας δούμε και μερικά ακόμη στοιχεία της έρευνας του διεθνούς οίκου.
Η Standard & Poor’s καταλήγει σε δύο επιπλέον διαπιστώσεις για το εγχώριο τραπεζικό σύστημα. Πρώτον, η Ελλάδα, πριν την πανδημία, υστερούσε στη χρήση του e-banking και δεύτερον ότι οι ελληνικές τράπεζες αναπτύσσουν ψηφιακά κανάλια, έχοντας ως βασικό στόχο τη μείωση του λειτουργικού κόστους.
Ειδικά για την υστέρηση της χώρας στη χρήση των ηλεκτρονικών πληρωμών, η S&P’s εκτιμά ότι η Ελλάδα υστερούσε σημαντικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης στη χρήση των υπηρεσιών e-banking. Επικαλούμενη τους δείκτες DESI της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σημειώνει ότι, κατά το 2019, το 40% των Ελλήνων χρηστών διαδικτύου έκανε χρήση υπηρεσιών e-banking, έναντι 66% που ήταν ο μέσος όρος στην Ε.Ε.
«Το κοινό στην Ελλάδα είχε μία γενική προκατάληψη στη χρήση μετρητών αντί του πλαστικού χρήματος και των πληρωμών μέσω κινητού, με το 75% των πληρωμών στα σημεία πώλησης να γίνεται με μετρητά, σύμφωνα με μία μελέτη της ΕΚΤ, που έγινε το 2017», αναφέρει.
Δηλαδή εν μέσω πανδημίας κάναμε ψηφιακό άλμα!