fbpx

ΕΛΣΤΑΤ: Στο 4,9% ο πληθωρισμός

0

Αύξηση κατά 4,9% σημείωσε ο Γενικός Δείκτης Τιμών Καναναλωτή το Νοέμβριο του 2010 σε σχέση με το Νοέμβριο του 2009, από 5,2% τον Οκτώβριο. Αύξηση 4,9% σημείωσε ο Γενικός Δείκτης Τιμών Καναναλωτή το Νοέμβριο του 2010 σε σχέση με το Νοέμβριο του 2009, από 5,2% τον Οκτώβριο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ, ο Γενικός Δείκτης κατά το μήνα Νοέμβριο 2010, σε σύγκριση με τον Οκτώβριο 2010, παρουσίασε αύξηση 0,2%, έναντι αύξησης 0,5% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.

Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Δεκεμβρίου 09 – Νοεμβρίου 10, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Δεκεμβρίου 08 – Νοεμβρίου 09, παρουσίασε αύξηση 4,5%, έναντι αύξησης 1,2%, που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.

Ανάλυση μεταβολών Δείκτη Τιμών Καταναλωτή μηνός Νοεμβρίου 2010

I. Σύγκριση Νοεμβρίου 2010, με Οκτώβριο 2010

Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 0,2% το μήνα Νοέμβριο 2010, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Οκτωβρίου 2010, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές:

Από τις αυξήσεις των δεικτών :

α) Κατά 0,2% της ομάδας ‘’ Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά ‘’, λόγω αύξησης , κυρίως, των τιμών στα λαχανικά νωπά και πατάτες νωπές. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα φρούτα νωπά.

β) Κατά 0,7% της ομάδας ‘’ Αλκοολούχα ποτά και καπνός ‘’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των τσιγάρων.

γ) Κατά 0,5% της ομάδας ‘’ Στέγαση ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως στο πετρέλαιο θέρμανσης.

δ) Κατά 0,3% της ομάδας ‘’ Διαρκή αγαθά – Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των οικιακών υπηρεσιών.

ε) Κατά 0,5% της ομάδας ‘’ Μεταφορές‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των καυσίμων αυτοκινήτου (βενζίνης).

Από τη μείωση του δείκτη :

Κατά 0,2% της ομάδας ‘’ Ξενοδοχεία – Καφέ – Εστιατόρια ‘’, λόγω μείωσης των τιμών, κυρίως, των ξενοδοχείων.

ΙΙ. Σύγκριση Νοεμβρίου 2010, με Νοέμβριο 2009

Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 4,9% το μήνα Νοέμβριο 2010, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Νοεμβρίου 2009, προήλθε από τις ακόλουθες αυξήσεις των δεικτών:

α) Κατά 1,2% της ομάδας ‘’ Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη : λαχανικά νωπά, κρέατα γενικά, ψάρια νωπά, γαλακτοκομικά και αυγά, γλυκά-ζαχαρωτά. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα είδη : γιαούρτι, φρούτα νωπά.

β) Κατά 19% της ομάδας ‘’ Αλκοολούχα ποτά και καπνός ‘’, λόγω αύξησης των τιμών των τσιγάρων, καθώς και των τιμών των αλκοολούχων και μη σερβιριζόμενων ποτών.

γ) Κατά 2,4% της ομάδας ‘’ Ένδυση και υπόδηση’’, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.

δ) Κατά 5,9% της ομάδας ‘’ Στέγαση ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, του πετρελαίου θέρμανσης, του ηλεκτρισμού, των ενοικίων κατοικιών και των ειδών και υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης κατοικίας.

ε) Κατά 2,0% της ομάδας ‘’ Διαρκή αγαθά – Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη κλινοστρωμνής-λευκά είδη, στα υαλικά, επιτραπέζια σκεύη και οικιακής χρήσης, στα είδη καθαρισμού και στις οικιακές υπηρεσίες.

στ) Κατά 0,4% της ομάδας ‘’ Υγεία ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ιατρικών, οδοντιατρικών υπηρεσιών και της νοσοκομειακής περίθαλψης. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών των φαρμάκων.

ζ) Κατά 15,6% της ομάδας ‘’ Μεταφορές‘’, λόγω αύξησης των τιμών στα είδη : αυτοκίνητα, τέλη κυκλοφορίας-διόδια, καύσιμα αυτοκινήτου (βενζίνη), συντήρηση και επισκευή αυτοκινήτου-μοτοσυκλέτας και υπηρεσίες μεταφορών.

η) Κατά 1,8% της ομάδας ‘’ Επικοινωνίες ‘’, λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών της κινητής τηλεφωνίας.

θ) Κατά 1,2% της ομάδας ‘’ Αναψυχή-Πολιτιστικές δραστηριότητες ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη : βιβλία-εφημερίδες-περιοδικά-γραφική ύλη-σχολικά είδη, υπηρεσίες αναψυχής.

ι) Κατά 0,1% της ομάδας ‘’ Εκπαίδευση ‘’, λόγω αύξησης των τιμών στα δίδακτρα των ιδιωτικών σχολείων και των φροντιστηρίων.

ια) Κατά 2,9% της ομάδας ‘’ Ξενοδοχεία – Καφέ – Εστιατόρια ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ειδών : φαγητό εκτός οικίας, αναψυκτικά-γλυκά-καφές-ποτά (σερβιριζόμενα). Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών των ξενοδοχείων.

ιβ) Κατά 4,8% της ομάδας ‘’ Άλλα αγαθά και υπηρεσίες ‘’, λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, των ασφαλίστρων αυτοκινήτων και δικύκλων, των ειδών ατομικής φροντίδας και των κοσμημάτων-ρολογιών.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra