OTE Academy: Γιόρτασε για 6η συνεχή χρονιά την Παγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη
Για 6η συνεχόμενη χρονιά, η OTE Academy, μέλος του διεθνούς οργανισμού Customer Experience Professionals Association (CXPA), γιόρτασε τηνΠαγκόσμια Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στις εγκαταστάσεις της.
Στο πλαίσιο του εορτασμού, η ΟΤΕ Academy διοργάνωσε ένα δωρεάν Customer Experience Networking Workshop που στόχο είχε να αναδείξει τη σημασία της τοποθέτησης της εμπειρίας του πελάτη στο επίκεντρο κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στο πλαίσιο του workshop, 25 εκπρόσωποι από 14 εταιρείες, προερχόμενες από διαφορετικούς κλάδους, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και συζήτησαν για τις σύγχρονες πρακτικές στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη. Επιπλέον, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένη παρουσίαση για το πώς το Customer Experienceέχει τη δύναμη ναεδραιώσει ένα καινούργιο και επαναστατικό brand σε παραδοσιακές αγορές.
Η OTE Academy είναι μέλος του CXPA από το 2012, συμμετέχοντας ενεργά σε International και European Exchange Meetings. Έχειστοδυναμικότης 4 Certified Master Practitioners απότο Academy of Service Excellence (UK), 6 Professional Customer Experience Trainers και 1 Certified Customer Experience Professional (CCXP). Διαθέτει μοναδική τεχνογνωσία στον τομέα του customer experience, έχοντας υλοποιήσει περισσότερα από 1.300 σεμινάρια-εκπαιδευτικά workshops σε θέματα «Εμπειρίας Πελάτη», στα οποία έχουν συμμετάσχει πάνω από 13.000 στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες.