Citigroup ανάπτυξη Ελλάδα
Σάλος έχει ξεσπάσει μετά την αποκάλυψη ότι μεγάλο μέρος των θετικών αντιδράσεων για τις αναρτήσεις του πρωθυπουργού στο facebook είναι αγορασμένες με την κλασική μέθοδο αγοράς like που προσφέρουν αρκετές εταιρείες στο διαδίκτυο.
Η έρευνα που έγινε από το ThePressProject.gr αποδεινύεται αληθής και εκθέτει τον πρωθυπουργό στα μάτια της ελληνικής κοινωνίας, για μία ακόμη φορά το τελευταίο διάστημα, μετά την Πάρνηθα, την Ικαρία, κ.λπ..
Άτομα όπως Hawrw από το Ιράκ, ο Chi από το Λάγος, ο Klodian από το Ελμπασάν, ο Mirshad από το Αζερμπαϊτζάν, ο Genci από την Αλβανία, ο Muhammad από το Καράτσι του Πακιστάν, η Riste από τη Βόρεια Μακεδονία, ο Baba από τη Φρανκφούρτη, ο Esoteric Nous από την Ισπανία, ο Yassine από την Κασαμπλάνκα, ο Kazi από το Λακσμιπούρ του Σιταγκόνγκ του Μπαγκλαντές και ο Martine από το Ουαγκαντουγκού και εκατοντάδες άλλοι, εμφανίζονται ως θαυμαστές του Κυριάκου Μητσοτάκη κάνοντας like κάτω από τις αναρτήσεις του.
Αυτή η λαθροχειρία έστω κι αν δεν ήταν σε γνώση του πρωθυπουργού, αποτελεί άλλη μία σφαλιάρα στο προφίλ του Κ. Μητσοτάκη, καθώς εκ των πραγμάτων αποδεικνύεται ότι μπροστά στην ανάγκη να φανεί ότι εξακολουθεί να είναι δημοφιλής, οι συνεργάτες του τον ρίχνουν στην λάσπη.
Αλλά βεβαίως, όσο καλόπιστος κι αν είναι κάποιος, δεν θα μπορούσε να πιστέψει ότι εν αγνοία του κ. Μητσοτάκη έγινε αυτή η κίνηση για να υπάρξουν «πληρωμένα» likeστις αναρτήσεις του.
Τώρα, το ότι διαρρέεται από στενούς συνεργάτες του πρωθυπουργού –αυτούς που χρησιμοποιούν τέτοιες τιποτένιες μαρκετίστικες μεθόδους- ότι είναι… εξοργισμένοι από την εταιρία μάρκετινγκ με την οποία συνεργάζονται, είναι δικαιολογίες που φτάνουν τα όρια της φαιδρότητας.