Public-MediaMarkt: Γιατί απέτυχε το “project” Taubert
Πέρασαν, ήδη, κάποιες ημέρες από την είδηση της αποχώρησης του επικεφαλής του CEO της PMM (Public Media Markt) και ακόμα στην αγορά συζητιέται έντονα το πως και γιατί ο έμπειρος Taubert που είχε αναλάβει τη θέση με δόξα και τιμή και πολλά δημοσιεύματα να τον ακολουθούν, τελικά δεν έμεινε σε αυτή, παρά μόνο μερικούς μήνες.
Ήταν Νοέμβριος του 2020, λίγες εβδομάδες μετά την ξαφνική αποχώρηση του Χρήστου Καλογεράκη, όταν η έλευση του Γερμανού Τaubert, με θητεία στην Amazon, έμοιαζε μια καλή επιλογή για την περαιτέρω ανάπτυξη του νέου επιχειρηματικού στοιχήματος και δημοσιοποιήθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό από τον όμιλο Olympia.
Εξάλλου, επρόκειτο για ένα πρόσωπο το οποίο επιλέχθηκε μετά από πολλές συζητήσεις, στο πλαίσιο, εξάλλου, και της τακτικής που ακολουθεί ο Πάνος Γερμανός σε ό,τι αφορά τα ανώτατα στελέχη των εταιριών του oμίλου: Προσεκτικές και επιτυχημένες επιλογές, γεγονός, το οποίο αποδεικνύεται και από το ό,τι οι περισσότεροι επικεφαλής σε καίρια πόστα του Olympia Group παραμένουν σε αυτά για πολλά χρόνια.
Οι καλά γνωρίζοντες τα τεκταινόμενα της αγοράς, λοιπόν, είναι εύλογο να αναρωτιούνται για ποιο λόγο η θητεία του Taubert κράτησε μόνο μερικούς μήνες και ποιοι τελικά‘’προσωπικοί λόγοι’’ τον ώθησαν σε παραίτηση, ενώ εκφράζεται και από κάποιους η πιθανότητα ο νεόκοπος CEO να μην μπόρεσε να προσαρμοστεί γρήγορα στην τόσο ιδιαίτερη – και ακόμα περισσότερο λόγω των συνθηκών – ελληνική πραγματικότητα.
Αν γυρίσουμε, δε, λίγο τον χρόνο πίσω στην ιστορία της MediaMarkt στη χώρα μας, μπορούμε να διαπιστώσουμε περιπτώσεις που οι αλλοδαποί CEO δεν είχαν κατορθώσει να πιάσουν τον παλμό της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικών, με τους Γερμανούς, μάλιστα, να έχουν ένα μικρό προβάδισμα…
Έτσι, μοιάζει λίγο σαν φυσικό επόμενο η… επιστροφή του εγχειρήματος στον εμπνευστή του και στον στενό συνεργάτη του Ρόμπυ Μπουρλά.
Παρόλαυτα, από την εταιρία διαμηνύεται σε όλους τους τόνους ότι αυτή η αλλαγή διόλου δεν θα επηρεάσει την ανοδική πορεία του επιχειρηματικού αυτού διδύμου, το οποίο τολμά εν μέσω πανδημίας επενδύσεις συνολικής αξίας 13 εκατ. ευρώ.
To φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο της Public-MediaMarkt μεταφράζεται σε δυναμική ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα και συνεχή εξέλιξη και στη B2B δραστηριότητα, με επέκταση των δραστηριοτήτων και στον κλάδο HoReCa (ξενοδοχεία και εστίαση).
Αυτή η ενοποίηση συσπειρώνει τη δύναμη και τη διείσδυση των δύο εταιριών σε ένα ευρύτατο πελατολόγιο: Από την μια πλευρά, η MediaMarkt, μια μάρκα με πιστό καταναλωτικό κοινό τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, η οποία κατόρθωσε να γίνει ο αγαπημένος προορισμός για τις πιο σύγχρονες ηλεκτρικές συσκευές για καταναλωτές όλων των ηλικιών και για όλα τα budget. Την ίδια στιγμή, τα Public είναι ο πιο δυνατός παίκτης και όχι μόνο, στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο, με μεγάλη συνεισφορά των online πωλήσεων στο τζίρο της.