Newtons: Κάνει ότι μπορεί για να σώσει τον Κωτσόβολο
Διαφημιστικά, με ιδιαίτερο χιούμορ, επικοινωνεί και την Black Friday και την… White Monday.
Όσο όμως κι αν προσπαθεί ο Σπύρος Μπιμπίλας, δεν μπορεί να διορθώσει την απαράδεκτη εξυπηρέτηση των επιταγών ανακύκλωσης εκ μέρους του call center.
Έχασε ο αναγνώστης μας μία μέρα από την περίοδο που μπορούσε να εξαργυρώσει αυτά τα 50 ευρώ. Πράγματι, είχε πρεσβυωπία και δεν μπορούσε να διαβάσει τους όρους με τα ψιλά γράμματα. Συμφωνούμε ότι ήταν απρόσεκτος.
Όμως, εκφράζει μια πολυεθνική όπως η Dixons, ένα call center που λέει τον πελάτη «βλάκα»; Αναρωτιέμαι…