Deloitte: Τα Global Marketing Trends του 2022
Διεξάγοντας έρευνα μεταξύ υψηλόβαθμων C-suite στελεχών και καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, η Deloitte συγκέντρωσε δεδομένα που αποκάλυψαν τους τρόπους με τους οποίους οι brand leaders επανεξετάζουν ολιστικά την προσέγγισή τους όσον αφορά το engagement και την εμπειρία των πελατών, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και επίκαιροι.
Οι τελευταίοι 18 μήνες επαναπροσδιόρισαν για πάντα τις στρατηγικές customer engagement με τα brands και οδήγησαν τους οργανισμούς σε προκλήσεις, εσωτερικά και εξωτερικά, καθώς αντιμετώπιζαν ένα περίπλοκο περιβάλλον.
Βάσει της έρευνας, τα «Global Marketing Trends 2022» επισημαίνουν επτά τάσεις στο marketing, αποκαλύπτουν πώς τα brands υψηλής ανάπτυξης ανοίγουν τον δρόμο σε όλο το επιχειρηματικό τοπίο και εξοπλίζουν τα στελέχη με νέες γνώσεις.