H&M: Αύξηση των πωλήσεων μεγαλύτερη του αναμενόμενου στο τρίμηνο
Η H&M, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία πώλησης ρούχων λιανικής, κατέγραψε αύξηση πωλήσεων μεγαλύτερη του αναμενόμενου στο τρίμηνο από τον Μάρτιο, ανακοινώνοντας και αυτή ύστερα από την κύρια ανταγωνιστική της Inditex, ανάκαμψη της ζήτησης μετά την πανδημία.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 17% σε ετήσια βάση ή 12% με βάση το τοπικό νόμισμα στα 54,5 δισ. κορόνες (5,4 δισ. δολάρια) στο β΄ τρίμηνο χρήσης, τόνισε η σουηδική εταιρεία.
Οι αναλυτές ανέμεναν πωλήσεις 52,8 δισ. κορόνων.
Ο τζίρος ήταν ακόμη χαμηλότερος από το προ πανδημίας β΄ τρίμηνο της H&M το 2019, όταν είχε διαμορφωθεί στα 57,4 δισ. κορόνες.
Η μεγαλύτερη ανταγωνιστική της H&M, η Inditex, ανακοίνωσε άλμα 80% στα κέρδη τριμήνου την προηγούμενη εβδομάδα καθώς αυξήθηκε η ζήτηση μετά την πανδημία.
Η μετοχή της H&M σημειώνει πτώση 2,5%.