Nike: 1 δισ. δολάρια για διαφήμιση
Η Nike θα μοιράσει τον αξίας 1 δισ. δολαρίων παγκόσμιο λογαριασμό της στα media στην ανεξάρτητη PMG και στην Initiative της Interpublic (IPG Mediabrands).
Σύμφωνα με το αμερικανικο Campaign, η PMG, που εδρεύει στο Τέξας, αναλαμβάνει τη Βόρεια Αμερική (λογαριασμός που εκτιμάται στα 300-400 εκατ. δολάρια) και η Initiative αναλαμβάνει το σύνολο του λογαριασμού σε διεθνείς αγορές.
Αυτή είναι η κατάληξη του review που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2021 και το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη παγκόσμια αναθεώρηση των media που έχει πραγματοποιήσει ο έξυπνος κολοσσός αθλητικής ένδυσης και υπόδησης.