Live your myth in Crete!
Όχι, δεν είναι όλοι στην Κρήτη σαν τα παλικάρια στον Μυλοπόταμο Ρεθύμνου, γιατί ακόμα κι αν τους προκάλεσαν οι τουρίστες, ακόμα κι αν χειροδίκησαν, η εξέλιξη δεν τους δικαιώνει σε καμία περίπτωση.
Η Ελλάδα έχει ανάγκη το τουριστικό προϊόν κι έχει επενδύσει σε αυτό τα τελευταία 18 χρόνια, με συνέπεια κι επιμονή κι αυτό που έχει αλλάξει είναι η επιρροή για την φήμη κάθε προορισμού από τα social media. Πρέπει όλοι να σκέφτονται πως κάθε μικρό ή μεγάλο γεγονός, διαφήμισης ή δυσφήμισης, κάνει το γύρο του κόσμου μέσα σε λίγες ώρες κι αν είναι δυσφημιστικό μπορεί να καταστρέψει και την πιο μεγάλη διαφημιστική καμπάνια σύντομα και αποτελεσματικά.
Και σ’ ότι αφορά αυτά τα παιδιά, που όπως διαβάζουμε είναι κτηνοτρόφοι κι όχι άμεσα εμπλεκόμενοι με την τουριστική βιομηχανία, πρέπει να το ξανασκεφτούν, γιατί είναι πιθανό τα προϊόντα τους να έχουν καταλήξει στο πιάτο της παρέας των τουριστών της συμπλοκής.
Η οικονομία είναι ένας κύκλος, μια αλυσίδα που ο κάθε κρίκος της έχει τη δική του αξία και χρειάζεται φροντίδα και προσοχή απ’ όλους.