2022: Η χρονιά που οι μάρκες αλλάζουν ηγεσίες
Όπως όλα δείχνουν τα μεγάλα διαφημιστικά δίκτυα θα επιχειρήσουν να αλλάξουν τους διευθυντές τους, γιατί οι μέτοχοι νιώθουν πως η αλλαγή θα τους δώσει μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία.
Στην DDB διεθνώς νέος πρόεδρος θα είναι ο Alex Lubar αλλά και στην Ogilvy, η Devika Bulchandoni είναι η νέα CEO.
Τελικά, οι περισσότεροι θα επιχειρήσουν να πείσουν τους μετόχους τους και τελικά τους πελάτες τους για τον μετασχησματισμό τους που θα τους εξασφαλίσει την επιτυχία τους στη νέα εποχή.