fbpx

Ι.Χ.: Αποζημιώσεις μόνο για τις εισαγωγικές

Εισαγωγική εταιρεία απαιτούσε αποζημίωση δεκάδων εκατ. ευρώ από εργοστάσιο και τελικά συμβιβάστηκε με 1 εκατ. ευρώ το χρόνο για ορισμένα έτη. Το επίσημο δίκτυό της όμως δεν πρόκειται να πάρει ούτε ένα ευρώ.

 

 

Ραγδαίες φαίνεται πως θα είναι οι εξελίξεις στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς από τη μία μεριά οι πωλήσεις έχουν καταρρεύσει, οι διελεύσεις στις τεράστιες κάθετες εξουσιοδοτημένες μονάδες πραγματοποιούνται με το σταγονόμετρο, η κυβέρνηση εξετάζει να αλλάξει τα πάντα στην φορολογία των αυτοκινήτων ενώ πρόσφατα εισαγωγείς στράφηκαν εναντίον εργοστασίων αυτοκινήτων απαιτώντας αποζημιώσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Από την άλλη μεριά υπάρχουν και οι επιχειρηματίες που ανήκουν σε κάποιο επίσημο δίκτυο έχοντας κάνει επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ αλλά ακόμη και αν ο εισαγωγέας τους λάβει αποζημίωση από το εργοστάσιο εκείνοι δεν λαμβάνουν ούτε ένα ευρώ.

Ο λόγος για εισαγωγική εταιρεία που πρόσφατα έκανε αγωγή σε εργοστάσιο αυτοκινήτων απαιτώντας δεκάδες εκατομμύρια ευρώ αλλά τελικά το μόνο που κατάφερε είναι να εισπράττει μόλις 1 εκατ. ευρώ το χρόνο για συγκεκριμένο αριθμό ετών ώστε να συνεχίσει μέρος των εισαγωγικών δραστηριοτήτων.

Ωστόσο αντί να ενημερώσει το επίσημο δίκτυό της ο εν λόγο εισαγωγέας αρκέστηκε στο γεγονός να το κρατήσει επτασφράγιστο μυστικό μη τυχόν και κάποιος από τους επιχειρηματίες που ανήκουν στο επίσημο δίκτυό του απαιτήσει κάτι από το 1 εκατ. ευρώ που θα εισπράττει από το εργοστάσιο.
Σε μια περίοδο όμως που η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει στο λουκέτο περισσότερες από 5.000 εξουσιοδοτημένες και μη επιχειρήσεις του κλάδου καλό θα ήταν κάποιοι εισαγωγείς να είναι πιο ειλικρινείς απέναντι στους συνεργάτες τους καθώς όπως τονίζουν στο «FM Voice» χαρακτηριστικά πως αν δεν υπήρχαν οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι κανένας εισαγωγέας ΙΧ δεν θα είχε επιβιώσει.

Αλλωστε οι εισαγωγείς απλά εισάγουν αυτοκίνητα και ανταλλακτικά και κατόπιν μας υποχρεώνουν να τα διαθέσουμε στην αγορά. Αν δεν καταφέρουμε να τα διαθέσουμε απλά τα χρεωνόμαστε εμείς. Με λίγα λόγια δεν λαμβάνουν κανένα επιχειρηματικό ρίσκο σε αντίθεση με τους εξουσιοδοτημένους εμπόρους που βρισκόμαστε μονίμως με μια θηλειά στο λαιμό μας και επιπλέον θα πρέπει να αναλάβουμε και το τεράστιο επιχειρηματικό ρίσκο των ανταλλαγών που επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τις εξουσιοδοτημένες μονάδες.

Είναι εύκολο λοιπόν να αντιληφθεί κανείς πως αν ο υποψήφιος πελάτης έχει κάποιο παλιό ΙΧ για ανταλλαγή οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι θα πρέπει να το αγοράσουν και να καταβάλλουν τα χρήματα που αναλογούν για τον πελάτη στην απόκτηση του νέου του ΙΧ και αν είναι τυχεροί μπορεί να κερδίσουν κάποιες λίγες δεκάδες ή εκατοντάδες ευρώ από την πώλησή του μεταχειρισμένου. Σε διαφορετική περίπτωση οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι θα έχουν χάσει τα χρήματά τους και θα έχουν στην μονάδα τους ένα ακόμη μεταχειρισμένο ΙΧ που θα απαξιώνεται κάθε ημέρα που περνά…

andriswrx@yahoo.com

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra