Initiative: Με πολιτικά κριτήρια την επέλεξε η Coca-Cola 3Ε
Έντονο παρασκήνιο, από συμμετέχοντες και μη, για την πολιτική-φιλοκυβερνητική -όπως λένε- απόφαση της 3Ε να επιλέξει ως συνεργάτη διαχείρισης του διαφημιστικού της λογαριασμού, την Initiative.
Δηλαδή, η… ημικυβερνητική Initiative θα επιλέγει τα Μέσα στα οποία θα διαφημίσει τα προϊόντα της η Coca-Cola Τρία Έψιλον. Στο media review που «έτρεξε» η 3Ε και στο οποίο αναδείχθηκε νικήτρια η Initiative συμμετείχαν επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, οι Wavemaker, Dentsu και Publicis (MMS). Βάσει εκτιμήσεων της αγοράς, το ύψος του λογαριασμού φαίνεται πως κυμαίνεται περί τα 3 εκατ. ευρώ.
H Coca-Cola Τρία Έψιλον εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (48,5%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα, σχεδόν μονοπωλιακά. Διανέμει τα εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, αλλά και τις μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Coca-Cola HBC, όπως οι χυμοί Amita και Frulite, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα και τα Tsakiris Chips.
Τα πρόστιμα, πρόστιμα, οι επιλογές όμως φιλοκυβερνητικές…