fbpx

Initiative: Με πολιτικά κριτήρια την επέλεξε η Coca-Cola 3Ε

Έντονο παρασκήνιο, από συμμετέχοντες και μη, για την πολιτική-φιλοκυβερνητική -όπως λένε- απόφαση της 3Ε να επιλέξει ως συνεργάτη διαχείρισης του διαφημιστικού της λογαριασμού, την Initiative.

Δηλαδή, η… ημικυβερνητική Initiative θα επιλέγει τα Μέσα στα οποία θα διαφημίσει τα προϊόντα της η Coca-Cola Τρία Έψιλον. Στο media review που «έτρεξε» η 3Ε και στο οποίο αναδείχθηκε νικήτρια η Initiative συμμετείχαν επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες, οι Wavemaker, Dentsu και Publicis (MMS). Βάσει εκτιμήσεων της αγοράς, το ύψος του λογαριασμού φαίνεται πως κυμαίνεται περί τα 3 εκατ. ευρώ.

H Coca-Cola Τρία Έψιλον εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (48,5%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα, σχεδόν μονοπωλιακά. Διανέμει τα εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, αλλά και τις μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Coca-Cola HBC, όπως οι χυμοί Amita και Frulite, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Αύρα και τα Tsakiris Chips.

Τα πρόστιμα, πρόστιμα, οι επιλογές όμως φιλοκυβερνητικές…

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra