Οι εκλογές των 6 “δωρεάν” εκατομμύριων ευρώ και η μοιρασιά
Τα πανελλαδικά κανάλια, θα διαθέσουν υποχρεωτικά δωρεάν τηλεοπτικό χρόνο συνολικής αξίας 6 εκατ. ευρώ για την προβολή των κομμάτων στις εκλογές της 21ης Μαΐου.
Επιπλέον οι δύο συνδρομητικές πλατφόρμες Cosmote TV και Nova θα διαθέσουν συνολικά 250.000 ευρώ.Ποσοστό 50% από τηλεοπτικά δίκτυα διατίθεται δωρεάν στα κόμματα που συμμετείχαν στη Βουλή, όπως προέκυψαν από τις εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019, 30% στα κόμματα και τους συνασπισμούς κομμάτων που μετείχαν στις ευρωεκλογές του Μάϊου 2019 και το υπόλοιπο 20% στα κόμματα που θα λάβουν μέρος στις εκλογές της 21ης Μαΐου 2023. Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ, τα κόμματα που θα έχουν δωρεάν τηλεοπτικό χρόνο, είναι η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ- Κίνημα αλλαγής, το ΚΚΕ, το Μέρα25- Συμμαχία για τη Ρήξη η Ελληνική Λύση- Κυριάκος Βελόπουλος. Επιπλέον θα δοθεί χρόνος που αντιστοιχεί σε 250.000 ευρώ, στο ΜΕΡΑ 25 και στην Πλεύση Ελευθερίας (Ζωή Κωνσταντοπούλου) αναλογικό της εκπροσώπησής του στις ευρωεκλογές.Το Mega θα διαθέσει για τη μετάδοση των μηνυμάτων των κομμάτων, το 17,91% του χρόνου του, ο Alpha το 17,24%, ο ΣΚΑΪ 16,05%, ο ΑΝΤ1 15,65%, το Star 12,86%, το Open 7,29% και η ΕΡΤ (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3) το 13%, η Cosmote TV το 50% και η Nova επίσης το 50%
Κοινό exit poll στις εκλογές απο τις εταιρείες δημοσκοπήσεων ALCO, MARC, METRON ANALYSIS, MRB HELLAS A.E. και GPO που θα εισπράξουν συνολικά από τα κανάλια 120.000 ευρώ + ΦΠΑ. Το Mega συνεργάζεται με τη Metron Analysis και τον Στράτο Φαναρά, το Open με την ΜRB και σχολιαστή τον πρόεδρο του ΣΕΔΕΑ και managing director της MRB, Δημήτρη Μαύρο.Το Star επέλεξε την εταιρεία GPO.
Ο Αντώνης Παπαργύρης. θα παρουσιάζει στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων τα αποτελέσματα ερευνών-μετρήσεων που θα διενεργεί η GPO. Με τον Alpha συνεργάζεται η Alco με τον Κώστα Παναγόπουλο και ο ΣΚΑΙ με την Pulse και τον Γιώργο Αράπογλου. Τέλος, ο ANT1 συνεργάζεται με τη Marc και τον Θωμά Γεράκη.