Στην Tempo OMD θα έχουν την «κουζίνα» και η Ogilvy θα φέρνει το «φαγητό»
Η Tempo OMD αναδείχθηκε νικήτρια στο media review που «έτρεξε» η Κωτσόβολος-Dixons South East Europe και η ΑΒ Βασιλόπουλος ανέθεσε στην Ogilvy τον διαφημιστικό της λογαριασμό, έπειτα από κλειστό spec.
Σύμφωνα, πάντα, με πληροφορίες, το ενδιαφέρον της αγοράς για το media review ήταν έντονο και όπως φαίνεται, στη διαδικασία συμμετείχαν 6 εταιρείες. Φυσικά, όλοι οι μεγάλοι διεθνείς όμιλοι εκπροσωπήθηκαν στο media review, καθώς σχετική πρόσκληση συμμετοχής φαίνεται πως είχε αποσταλεί από τον Ιούνιο σε όλα τα διεθνή δίκτυα media specialists που δραστηριοποιούνται στη χώρα.
Και η ΑΒ Βασιλόπουλος ανέθεσε στην Ogilvy τον διαφημιστικό της λογαριασμό, έπειτα από κλειστό spec, διευρύνοντας τη συνεργασία της. Όπως δήλωσε η Όλγα Μιχαλοπούλου, VP Marketing στην ΑΒ Βασιλόπουλος «ξεκινάμε με την Ogilvy μια νέα συνεργασία στο κομμάτι της στρατηγικής της επικοινωνίας της μάρκας. Είμαστε σίγουροι ότι μαζί θα οδηγήσουμε την επικοινωνία της μάρκας στην ‘’επόμενη μέρα’’, παραμένοντας αυθεντικοί και πιστοί στο DNA μας, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει για περισσότερα από 84 χρόνια με τους πελάτες μας».
Καλή όρεξη και στις δυο εταιρείες!