Εθνική Ασφαλιστική: Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης
Νέα προιόντα βασισμένα στις ανάγκες της αγοράς, πολυκαναλική προσέγγιση και ικανοποίηση του πελάτη και έμφαση στο cross selling, προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού σε όλα τα προιόντα είναι οι βασικοί άξονες ανάπτυξης της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Την μεγαλύτερη «προιοντική επίθεση» της ιστορίας της θα εξαπολύσει μέσα στο 2024 η Εθνική Ασφαλιστική , ενώ ο στόχος της διοίκησης είναι να αξιοποιήσει το cross selling πουλώντας τουλάχιστον 3 προϊόντα σε κάθε ασφαλισμένο. Ταυτόχρονα, ο άξονας ανάπτυξης θα είναι η ασφάλιση κατοικιών η οποία βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα (ακόμη και μετά την παροχή για την μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 10%).
Η διοίκηση της Εθνικής Ασφαλιστικής, θα αξιοποιήσει και το ανθρώπινο δίκτυό της το οποίο προσφέρει το 40% της παραγωγής της, το Bancassurance με την ΕΤΕ που στοχεύει να το ενδυναμώσει και να πουλήσει ακόμη περισσότερα προιόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων , αλλά και το Direct δημιουργώντας έτσι ένα Omni Channel (πολυκαναλικό δίκτυο)
«Θέλουμε να αυξήσουμε σημαντική την παραγωγή στις Γενικές Ασφαλίσεις. Στα προιόντα υγείας είμαστε οι πρώτοι σε παραγωγή (λόγω του FULL) αλλά η κερδοφορία δεν είναι αντίστοιχη γιατί η αύξηση του κόστους νοσηλείας στα νοσοκομεία που περιορίζει το περιθώριο κέρδους». Σε ότι αφορά τις Γενικές ασφαλίσεις, εκτός από την έμφαση στην ασφάλιση ακινήτων θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην αύξηση του μεριδίου αγοράς στο αυτοκίνητο.
Πελατοκεντρική προσέγγιση
Ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Robert Gauchi δήλωσε εμφατικά: Με ρωτούν τι μερίδια αγοράς έχουμε και πόσο αυξήσαμε την παραγωγή μας. Τους απαντώ ‘ με ενδιαφέρει περισσότερο να έχουμε ικανοποιημένους πελάτες, γιατί αυτό είναι η ουσία της ασφάλισης. Μέσα από την προσέγγιση και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας μπορούμε να αυξήσουν ακόμη περισσότερο την κερδοφορία μας’.
Τα μεγέθη της το 2023
Εκτός από τη νέα εταιρική ταυτότητα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Τύπου παρουσιάστηκαν σημαντικά στοιχεία από την πορεία της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2023:
- Οι πελάτες της εταιρείας άγγιξαν τα 1,72 εκατ. αφού προστέθηκαν 133.000 νέοι ασφαλισμένοι στο πελατολόγιο της σε σχέση με το 2022, με τον δείκτη cross selling να αγγίζει τα 1,2 συμβόλαια ανά πελάτη.
- Η αύξηση σε όρους νέου χαρτοφυλακίου για το 2023 πλησίασε το 19,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με τα συνολικά ασφάλιστρα που προέρχονται από νέους πελάτες να αγγίζουν τα €508 εκ.
- Εξίσου δυναμικά ξεκίνησε και η νέα χρονιά, με τα ασφάλιστρα νέου χαρτοφυλακίου τον Ιανουάριο του 2024 να είναι αυξημένα, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, κατά 48,1%, αγγίζοντας τα €65 εκατ.
- Την τελευταία δεκαετία (2013 – 2023), η Εθνική Ασφαλιστική έχει προχωρήσει σε αποζημιώσεις ύψους €3,8 δισ., ενώ μόνο το 2023, οι αποζημιώσεις ξεπέρασαν τα €247 εκατ., ικανοποιώντας περισσότερα από 459.000 περιστατικά.