fbpx

Ευρωεκλογές: Η Δημοκρατία θέλει την διαφήμιση της!

Νικητής η ΑΠΟΧΗ! Η διαφημιστική εκστρατεία του ΕΚ, δεν έπεισε, είτε γιατί δεν την κατάλαβαν είτε γιατί δεν την ειδαν.

Το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους που αναδεικνύει τη σημασία της ψήφου και τη διαφύλαξη της δημοκρατίας έχει προβληθεί περισσότερες από 504 εκατομμύρια φορές ΑΛΛΑ μάλλον δεν το κατάλαβαν ή το είδαν ΛΙΓΟΙ πολλές φορές. Το κεντρικό οπτικοακουστικό προϊόν της επικοινωνιακής εκστρατείας του Κοινοβουλίου, στο οποίο ηλικιωμένοι πολίτες από διάφορες χώρες της ΕΕ αφηγούνται στις επόμενες γενιές τις προσωπικές ιστορίες τους για τη δημοκρατία, τονίζει ότι η δημοκρατία και οι εκλογές δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένες.

Εκτός από τις 504 εκατομμύρια προβολές (έως τις 2 Ιουνίου) σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιστοτόπους «streaming», «έξυπνες» τηλεοράσεις και οθόνες κινητών τηλεφώνων, το βίντεο στις διάφορες μορφές του (4 λεπτά ντοκιμαντέρ και μικρότερα κλιπ 30, 15 και 6 δευτερολέπτων, σχεδιασμένα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) έχει προβληθεί μέχρι στιγμής από τηλεοπτικά κανάλια ολόκληρης της ηπείρου, καθώς και σε δημόσιους χώρους, όπως σε κινηματογράφους και γήπεδα ποδοσφαίρου, με το σλόγκαν «Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για εσένα». Τελικά οι πολίτες διάλεξαν να αποφασίσουν άλλοι για τους ίδιους.

Η Δημοκρατία θέλει την ΣΩΣΤΗ διαφήμιση της, αν η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να είναι Ένωση ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra