Και τα τρία κόμματα ψάχνουν διαφημιστική, ενώ στα Public κάνουν τη δική τους
To Public εγκαινιάζει τη νέα υπηρεσία διαφήμισης “Public Ads” σε συνεργασία με ένα κορυφαίο και πρωτοπόρο οικοσύστημα martech συνεργατών, για να προσφέρει σε brands τη δυνατότητα να ενδυναμώσουν την παρουσία τους.
Οι συνεργαζόμενοι προμηθευτές των Public θα έχουν πρόσβαση σε 100 εκατ. επισκέψεις μέσα από premium sponsored placements σε όλο το ταξίδι του επισκέπτη, ενισχυοντας το inspiration & discovery stage.
Σε ολο τον κοσμο, τα retail media αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα των brands, καθώς αναζητούν τρόπους να κερδίσουν μερίδιο στο ψηφιακό ράφι, από το οποίο ξεκινούν, αλλά και ολοκληρώνονται χιλιάδες αγοραστικά ταξίδια. Η Sleed, μέλος του ευρύτερου οικοσυστήματος Public Group, αναλαμβάνει τον συμβουλευτικό ρόλο σχεδιασμού, υλοποίησης και βελτιστοποίησης των καμπανιών για κάθε brand. Παράλληλα, την ομάδα συνεργατών τη συμπληρώνουν κορυφαίες εταιρείες martech & data όπως: Tailwind, Epsilon Retail Media (πρώην Citrus Ad) και Convert group.
Οι σημερινοί καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands σε πολλά σημεία επαφής, με στόχο να ανακαλύψουν νέες ιδέες και προτάσεις. Οι στοχευμένες διαφημίσεις μέσα στο public.gr επιτρέπουν στα brands να προβάλλουν τα προϊόντα τους και να επηρεάσουν θετικά την καταναλωτική συμπεριφορά online αλλά και στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων Public.
Θα ακολουθήσουν όλοι αυτή την τάση σύντομα!