Καλή η ψηφιακή τραπεζική, αλλά συντηρήστε και το δίκτυό σας!
Μπορεί οι τράπεζες να έχουν μπει στην ψυχολογία της ψηφιακής διεργασίας, αλλά ένας καλός τραπεζοϋπάλληλος μπορεί να είναι απείρως πιο χρήσιμος στην τράπεζα απ’ ότι ένα μηχάνημα.
Η προσωποκεντρική αντιμετώπιση του πελάτη, Έλληνα ή ξένου, έχει πολύ μεγαλύτερη αξία απ’ ότι μία μείωση του λειτουργικού κόστους κατά 10-15%. Στα λίγα τραπεζικά καταστήματα που έχουν απομείνει, η εικόνα δείχνει την αδιαφορία των τραπεζών. Ξεχαρβαλωμένες καρέκλες, πόρτες χαλασμένες, ATM’s που δεν λειτουργούν σωστά, είναι δείγματα ότι το παλιό δίκτυο έχει εγκαταλειφθεί.
Φτιάχτε τα! Δεν κοστίζει και αποδίδει…