fbpx

Tempo OMD, MRB Hellas και Surviving & Living Έλληνες

0

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το “Signals 2024/2025” online event της Tempo OMD, όπου περισσότεροι από 230 στελέχη -πελάτες και συνεργάτες- του marketing και της επικοινωνίας, παρακολούθησαν τις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες τάσεις όπως καταγράφονται από τα κοινωνικά και καταναλωτικά signals στην Ελλάδα, και πώς αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στο marketing και την επικοινωνία των brands.

Μετά τo σύντομο χαιρετισμό του Νίκου Σύμπουρα, CEO, Tempo OMD, o Κώστας Χούντας, Strategy & Business Analytics Officer, Tempo OMD, αναφέρθηκε στα 4 κυριότερα signals που εκπέμπουν οι καταναλωτές παγκοσμίως: Ανακατατάξεις στην ιεράρχηση προτεραιοτήτων, στροφή προς το comfort entertainment, cultural micro-ομάδες στη θέση ενός ενιαίου mainstream κοινού και φυσικά η ΑΙ πραγματικότητα και οι επιφυλάξεις που αυτή φέρνει μαζί της. Στη συνέχεια, ο Δημήτρης Α. Μαύρος, Managing Director, MRB Hellas, ανέλυσε το concept SUR-(VL)-IVING (Surviving & Living) που βιώνουν οι Έλληνες σήμερα.

Οι καταναλωτές δεν ικανοποιούνται πλέον με το Value For Money, απαιτούν από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες Μειώσεις Τιμών και πάνω από όλα, απαιτούν Experience σε όλα τα Touch Points, και δημιουργία “Memorable Moments”

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra