Skroutz: Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές
To Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών για την περίοδο των καλοκαιρινών εκπτώσεων του 2024 στο Skroutz Marketplace. Κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτώσεων η μέση τιμή του καλαθιού για τις αγορές μέσω Skroutz κυμάνθηκε στα 48€, σημειώνοντας μικρή μείωση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο εκπτώσεων του 2023 κατά ένα ευρώ.
Όπως και πέρυσι, οι κατηγορίες στις οποίες σημειώθηκαν οι περισσότερες πωλήσεις ήταν οι Υγεία και Ομορφιά, Σπίτι – Κήπος, Τεχνολογία, Μόδα και Αγορές Supermarket, ενώ οι κατηγορίες με τα υψηλότερα ποσοστά έκπτωσης κατά μέσο όρο ήταν οι Επαγγελματικά B2B (13,45%), Μόδα (13%), Σπίτι-Κήπος (12,45%) και αγορές supermarket (11,4%). Αξίζει να σημειωθεί δε ότι το ποσοστό των εκπτώσεων κατά μέσο όρο ανά κατηγορία κυμάνθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι (κοντά στο 10%) και για τις δύο περιόδους.
Κατηγορία |
Ποσοστό αγορών με έκπτωση (επί του συνόλου των αγορών ανά κατηγορία) |
Μόδα |
23,94% |
Τεχνολογία |
15,39% |
Supermarket |
12,87% |
Υγεία – Ομορφιά |
11,55% |
Σπίτι – Κήπος |
10,53% |
Παιδικά – Βρεφικά |
10,34% |
Επαγγελματικά – B2B |
10,17% |
Auto – Moto |
9,53% |
Hobby – Αθλητισμός |
8,85% |
Βιβλία |
8,05% |
Ωστόσο, οι κατηγορίες στις οποίες οι καταναλωτές επωφελήθηκαν περισσότερο επί των εκπτώσεων και πραγματοποίησαν περισσότερες αγορές, διαμορφώνονται ως εξής: