fbpx

Dionic: Νέα άνοιγμα στα τυχερά παιχνίδια

Στα τυχερά παιχνίδια ετοιμάζει να «εισβάλει» ο όμιλος της DIONIC, καθώς η αγορά έχει παρουσιάσει το τελευταίο διάστημα μεγάλη επέκταση. Μάλιστα ο όμιλος έχει ετοιμάσει και μία σειρά από παρατηρήσεις πάνω στο πολυνομοσχέδιο τις οποίες θα αποστείλει στους αρμόδιους. Στα τυχερά παιχνίδια ετοιμάζει να «εισβάλει» ο όμιλος της DIONIC, καθώς η αγορά έχει παρουσιάσει το τελευταίο διάστημα μεγάλη επέκταση. Μάλιστα ο όμιλος έχει ετοιμάσει και μία σειρά από παρατηρήσεις πάνω στο πολυνομοσχέδιο τις οποίες θα αποστείλει στους αρμόδιους.

Ειδικότερα, ο όμιλος αναφέρει τα εξής:

«Εν όψει του ενδιαφέροντος που έχει εκφράσει η εταιρία μας για επέκταση των δραστηριοτήτων μας στην Ελληνική Αγορά, χαιρετίζουμε τη νομοθετική παρέμβαση της Ελληνικής Κυβέρνησης για τη ρύθμιση των τυχερών παιχνιδιών και οφείλουμε να επισημαίνουμε:

1. Αρθρο 28 παρ. 2: Στην αρχή θα πρέπει ο κανονισμός να πάρει ως κυρίως σώμα τον κανονισμό μιας χώρας με εμπειρία πχ. ΗΠΑ-Νεβάδα, Ιταλία VLT κ.λπ

2. Κάθε μηχάνημα (είτε τυχερό είτε τεχνικό) εκτός από τον αριθμό έγκρισης θα πρέπει να έχει έναν μοναδικό Σειριακό Αριθμό που θα φαίνεται στο ΜΠΡΟΣΤΑ μέρος του μηχανήματος και στο firmware (εμφανές μετά από εντολή του μενού). Κάθε τέτοιο μηχανημα δια του ΣΕΙΡΙΑΚΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ του θα δηλώνεται από τον κάτοχο σε εδικό site της ΕΕΕΠ και μέσω διαδικτύου θα μπορούν οι υπηρεσίες ελέγχου σε φυσικούς χώρους (καταστήματα) να ελέγχουν τα μηχανήματα (επιβεβαίωση σειριακών).

3. Για τη διαδικασία πιστοποίησης είτε μηχανήματος είτε παιγνιδιού ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ υποχρεωτικά αποκτά νόμιμο εκπρόσωπο στην Ελλάδα (υπεύθυνο). Αυτός φροντίζει σε συνεργασία με τους παρόχους, διανομείς κ.λπ να προχωρά στη δέουσα διαδικασία και είναι υπεύθυνος. Υποχρεωτικά ο κατασκευαστής πρέπει να είναι regulated (να ρυθμίζεται) από κάποιο αποδεκτό jurisdiction (καθεστώς δικαιοδοσίας). Μετά την πιστοποίηση όλοι το διακινούν και χρησιμοποιούν τα μηχανήματα χωρίς άλλη διαδικασία πιστοποίησης (δηλ. 1 φορά ανά κατασκευαστή-μηχάνημα-παιγνίδι)

4. H ΕΕΕΠ οφείλει να ερευνά κάθε καταγγελία και να προστατεύει το ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ αλλά και τον αθέμιτο ανταγωνισμό από παράνομες πράξεις. Να προβλεφτούν ποινικές και διοικητικές κυρώσεις για ολιγωρία της π.χ. πέραν των 30 ημερών να δράσει.

5. Αρθρο 28 παρ. 6: Τα πρόστιμα πρέπει να υπολογίζονται ως το μέγιστο μεταξύ όσων ήδη προβλέπει και το τριπλάσιο του οφέλους από την παράνομη πράξη. Προφανώς και ποινικές ευθύνες.

6. Αρθρο 29. Παρ 3: Το σύνολο των δεδομένων να γίνεται δημόσια γνωστό μέσω INTERNET ώστε να εξασφαλίζεται η επιθυμητή διαφάνεια.

7. Η Ατομική Κάρτα παίκτη θα πρέπει να είναι η ίδια με την ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ. Ετσι δεν θα έχουμε δυσχέρειες στην έκδοση της αφού η ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ δρομολογείται και εξασφαλίζεται η ασφάλεια της έκδοσής της. Εκδότες δεν μπορούν να είναι οι Πάροχοι Τυχερών Παιγνίων. Ιδιαίτερη φροντίδα για αλλοδαπούς-τουρίστες. Ισως ειδικά για αυτούς να εκδίδεται και από τα ξενοδοχεία διαμονής τους ή κάποια αποκεντρωμένη τουριστική υπηρεσία. Θα μπορούσε να εκδίδεται και στα σημεία εισόδου στη χώρα και να χρησιμοποιείται ακόμη και για το VAT Refund πρόγραμμα. Η κάρτα για έλληνες μπορεί να θέτει και όρια ίσα με ποσοστό του εισοδήματος που μπορεί να συμμετέχει σε τυχερά.

8. Αρθρο 30: Το πληροφοριακό σύστημα παρακολούθησης της ορθής εκτέλεσης των τυχερών θα πρέπει να είναι ΕΝΑ.
ΚΟΙΝΟ για όλους τους παρόχους και το κόστος του να επιμερίζεται βάσει των μηχανημάτων (αδειών) που έχει στην κατοχή του. Η τεχνογνωσία της Ιταλίας θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί καθώς ήδη όλες οι σοβαρές εταιρείες είναι συμβατές και έτοιμες. Ομοίως και για το δίκτυο. Ενα πρωτόκολλο κοινό για όλους με επίσης επιμεριζόμενο το κόστος.

9. Αρθρο 32 παρ. 2: Στα VLT δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται μετρητά. Μόνο προπληρωμένη κάρτα (ει δυνατόν η κάρτα παίκτη). Ετσι ο έλεγχος είναι καλύτερος. Τα μετρητά οδηγούν σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις.

10. Αρθρο 35 παρ. 4: Οι παραβάτες και οι συνδεδεμένες εταιρείες θα αποκλείονται για ΔΥΟ χρόνια από διεκδίκηση αδειών τυχερών παιγνίων.

11. Αρθρο 38 παρ. 2: Στα τεχνικά-ψυχαγωγικά επιτρέπεται είτε δικτυακό ΦΗΜ (φορολογικός μηχανισμός) είτε prepaid card που εξασφαλίζει κεντρικό ΦΗΜ, άρα μείωση του κόστους ανά μηχάνημα και καλύτερο έλεγχο μια και η φορολογική μνήμη σε κάθε μηχάνημα απαιτεί υποχρεωτικά επιτόπιο έλεγχο κάτι που δυσκολεύει τον έλεγχο.

12. Αρθρο 38 παρ. 4: Υποχρέωση λευκού ποινικού μητρώου όχι μόνο σε διοικήσεις κ.λπ αλλά σε κάθε απασχολούμενο στις επιχειρήσεις του είδους. Ετσι θα αποφευχθούν (μειωθούν) οι αχυράνθρωποι.

13. Αρθρο 39: Πρέπει να διατηρηθεί η ισορροπία στην αγορά. Η ΟΠΑΠ Α.Ε. εκτός των 16.500 αδειών δεν πρέπει να έχει άλλα παραπάνω δικαιώματα πχ. δικαίωμα παραχώρησης αδειών κ.λπ. Επίσης δεν πρέπει να αφεθεί μόνος του. Το Υπουργείο εντός τριών (3) μηνών από την ψήφιση νόμου να προχωρήσει στις αποφάσεις για εκχώρηση των υπολοίπων αδειών. Οι πάροχοι να πάρουν από 1.500-2.000 άδειες έκαστος, ώστε να λειτουργήσει η ελεύθερη αγορά. Ούτως ή άλλως 2.000 άδειες είναι μια επένδυση των 30-40 εκ ευρώ κατ’ ελάχιστο, άρα έχει το μέγεθος που χρειάζεται. Μεγαλύτερος αριθμός μηχανημάτων ανά άδεια θα οδηγήσει σε μονοπωλιακές καταστάσεις. Μέγιστος χρόνος για ολοκλήρωση αδειοδοτικής διαδικασίας έξι (6) μήνες από αντίστοιχη για την ΟΠΑΠ Α.Ε., ώστε η αγορά να «ανοίξει» γρήγορα και ομαλά. Υποχρέωση κάθε παρόχου να θέσει σε λειτουργία τα μηχανήματα με κυρώσεις όμοιες με του ΟΠΑΠ Α.Ε. σε αντίθετη περίπτωση.

14. Αρθρο 43 παρ. β: Στους χώρους διεξαγωγής τυχερών να προστεθούν και Ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων με κατάλληλες προδιαγραφές χώρων ώστε να αυξηθούν τα έσοδα από τουρίστες.

15. Αρθρο 42 παρ. 4: Ομοια με 12 ανωτέρω. Λευκό Ποινικό για όλους τους απασχολούμενους.

16. Αρθρο 45 παρ. 5: Αδεια ισχύος τουλάχιστον 7 ετών μια και είναι αρχική επένδυση και χρειάζεται απόσβεση. Μετά τα 7 έτη open market η αγορά ας καθορίσει το ποιές εταιρείες θα μείνουν.

17. Αρθρο 46: Κεφάλαιο > 1.000.000. Εγγυητική > 500.000 ευρώ. Λευκό Ποινικό για όλους τους απασχολούμενους.

18. Αρθρο 47 παρ. 7: Ιστότοποι που λειτουργούν σήμερα (ως και 1 έτος πριν) σε καθεστώς παρανομίας να αποκλείονται από τη συμμετοχή στο διαγωνισμό. Δεν είναι σωστό (αθέμιτος ανταγωνισμός) να καλούνται όσοι δεν είχαν ξεκινήσει δραστηριότητα (λόγω παράνομης κατάστασης) να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις εταιρίες που έχουν φροντίσει ήδη να γίνουν γνωστές στο ελληνικό κοινό.

19. Αρθρο 47 παρ. 8: Θα πρέπει το σύνολο του data center να είναι στην Ελλάδα. Αλλιώς ο έλεγχος είναι τεχνικά δύσκολος αν όχι αδύνατος.

20. Αρθρο 49: Συμμετοχή στο δικτυακό τυχερό παίγνιο μόνο με την ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΠΑΙΚΤΗ (ίδια με των VLT).

21. Αρθρο 47 παρ. 4: Δέσμευση Τραπεζών να μη διακινούν πιστωτικά ποσά είτε μέσω λογαριασμών είτε μέσω πιστωτικών καρτών που δεν έχουν ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ από των δικαιούχο. Επίσης να αποστέλλουν τις αντίστοιχες εγγραφές στην ΟΙΚΕΙΑ Δ.Ο.Υ. Ετσι δυσκολεύει η διεκδίκηση του κέρδους από τους συμμετέχοντες σε παράνομα τυχερά μέσω διαδικτύου.

22. Αρθρο 51 παρ. 3: Οι παραβάτες εκτός των άλλων να χάνουν την άδεια για 1 βδομάδα στη πρώτη παράβαση, 1 μήνα στη 2η παράβαση και οριστικά στη 3η.

23. Αρθρο 52: Τα χρηματικά πρόστιμα να υπολογίζονται ως το μέγιστο μεταξύ των όσων ήδη προβλέπονται και του τριπλασίου των εσόδων από την παράβαση.»

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra