Action 24: Το «σκότωσε» για 900 χιλιάρικα
Οι κατασκευαστές-καναλάρχες, αφού είδαν πολλά τηλεοπτικά… οικόπεδα, ψώνισαν με κριτήριο την τιμή.
Η αφορμή γι’ αυτό το κατασκευαστικό ταξίδι ήταν τα σχέδια για το μέλλον, αλλά και οι υποσχέσεις. Και επειδή η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, ελπίζουν ότι το λιγότερο από 1 εκατομμύριο που έδωσαν, θα πιάσει τόπο.
Όμως, η τηλεόραση δεν είναι δρόμος, γέφυρα ή κτιριακή εγκατάσταση, το μυστικό της κρύβεται στην υπομονή και στην επιμονή για να μαζευτούν πελάτες-τηλεθεατές.
Όποιος βιάζεται στην τηλεόραση, πάντα σκοντάφτει!