Αegean: Πως της… βγήκε η συνεργασία με την Start – up Ferryhopper – Οι αντιδράσεις των καταναλωτών
Ήταν λίγο πριν από την κορύφωση των διακοπών του Αυγούστου όταν η Αegean‘’τόλμησε’’ να κάνει συνέργεια με μια start– upπροκειμένου να πάει την εξυπηρέτηση των επιβατών ένα βήμα μακρύτερα.
Πως θα το κατόρθωνε αυτό; Βοηθώντας τους επιβάτες της να συνεχίσουν το ταξίδι τους σε ελληνικά νησιά που δεν διαθέτουν αεροδρόμιο.
Έτσι πήρε την τεχνογνωσία της Ferryhopper και δημιούργησε την AEGEAN – Book a ferry, μία online πλατφόρμα για ακτοπλοϊκά εισιτήρια, η οποία παρατείνει την εμπειρία των διακοπών, δίνοντας εναλλακτικές δυνατότητες στους ταξιδιώτες της, εκτός από το αεροπλάνο, να μπορέσουν να συνεχίσουν το καλοκαίρι σε νησιά χωρίς αεροδρόμιο.
Λίγες εβδομάδες μετά την ίδρυσή της, πολλοί ήταν οι ‘’περίεργοι’’ που περιηγήθηκαν στην πλατφόρμα, ωστόσο προς το παρόν οι κρατήσεις κινήθηκαν απλά σε ικανοποιητικό επίπεδο, με μια αυξητική τάση.
Ωστόσο, από την Aegean θεωρούν ότι θα υπάρξει εξέλιξη και οι κρατήσεις θα είναι ακόμα περισσότερες τους επόμενους μήνες, αλλά και του χρόνου του καλοκαίρι.
Σε 30 ακτοπλοϊκές
Για αρχή οι δύο εταιρίες κράτησαν… χαμηλά τον πήχη, αλλά και ταυτόχρονα επεκτάθηκαν σε δύο από τις πιο δημοφιλείς προορισμούς των Ελλήνων και εκτός χώρας: Είναι χαρακτηριστικό ότι η πλατφόρμα Book a ferry παρέχει τη δυνατότητα κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων με πάνω από 30 ακτοπλοϊκές εταιρίες στην Ελλάδα, την Ιταλία και την Τουρκία.
Εξάλλου, η ίδια η εταιρία Ferryhopperκαι η δυναμική της μέσα σε δύο χρόνια δείχνει ότι υπάρχει μέλλον στο χώρο, παρότι έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους και άλλες επιχειρήσεις με παρεμφερές αντικείμενο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επισκεψιμότητα της πλατφόρμας αγγίζει τους 500,000 επισκέπτες, ενώ έχει γίνει και αύξηση προσωπικού λόγω περισσότερων αναγκών.
Παράλληλα, υπάρχουν σκέψεις για επέκτασή της σε αγορές της Μεσογείου, όπως η Ισπανία και η Ιταλία, ενώ σε ορίζοντα δύο χρόνων αναμένεται προσέγγιση της αγοράς της Μεγάλης Βρετανίας.