fbpx

Αφιέρωμα 20 χρόνια Audi RS 6: Το station-φονιάς των supercars

0 106

Έχουμε επέτειο 20 χρόνια Audi RS 6. Ναι, πέρασαν 20 χρόνια από τότε που η Audi λάνσαρε μια station wagon εκδοχή του Α6 που ήταν “κάπως” διαφορετική. Τι διαφορετική δηλαδή, άλλο πράγμα.

Οδηγούσες με πολλά χιλιόμετρα το πανάκριβο supercar σου και αν κοιτούσες τους καθρέπτες σε πλησιάζε ένα Audi, έλεγες από μέσα σου “δεν μπορεί”, σε περνούσε με ταχύτητα “απαράδεκτη” για οικογενειακό αυτοκίνητο, και συ ο ιδιοκτήτης supercar έμενες με το στόμα ανοιχτό -ίσως και με την σκέψη “γιατί δεν πήρα και γω ένα τέτοιο, να έχω που να βάλω και την οδοντόβουρτσα;”. Δεν του αξίζει ένα αφιέρωμα; Προφανώς.

Πώς ξεκίνησαν όλα – η γενιά C5

Λίγο μετά την είσοδο του νέου αιώνα, η quattro GmbH (πλέον Audi Sport GmbH) κλήθηκε να απαντήσει στην ερώτηση: σε ποιο αυτοκίνητο οι μηχανικοί της θα μπορούσαν να δώσουν μια σπορ διάσταση, ως συνέχεια της παρουσίας του RS 4. Οι άνθρωποι της εταιρείας θεώρησαν ότι είχε έρθει η κατάλληλη στιγμή για το Α6.

Η πρώτη γενιά (C5) είχε ήδη περάσει από μια σειρά βελτιώσεων το 2001 και η Audi ήθελε κάτι παραπάνω, από το να προσθέσει απλά περισσότερη ισχύ κάτω από το καπό ενός αυτοκινήτου.

Οι μηχανικοί της Audi στο τμήμα quattro GmbH, κατέβαλαν μεγάλες προσπάθειες ώστε να μετατρέψουν το Α6 σε ένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο. Αυτό σημαίνει όχι απλά προσαρμογή και αναβάθμιση του κινητήρα, της ανάρτησης και της μετάδοσης αλλά και της αλλαγής σε μεγάλο βαθμό στην εμφάνιση του μοντέλου, αυξάνοντας κατά 4 εκατοστά τόσο το μήκος όσο και το πλάτος.

Τοποθετήθηκαν νέες ποδιές στα πλαϊνά, πιο φαρδιά μαρσπιέ και μία αεροτομή για την έκδοση Avant, μία σχεδιαστική πινελιά που το ξεχώριζε από το sedan. Οι τροχοί των 18 ή 19 ιντσών μαζί με τις δύο οβάλ εξατμίσεις, τόνιζαν ακόμα περισσότερο τον δυναμικό χαρακτήρα και τις σπορ φιλοδοξίες.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More