Αγορά κινητών: Τι έδειξε μεγάλη έρευνα καταναλωτών
Η The Global Media Platform ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της τελευταίας και μεγαλύτερης έρευνας καταναλωτών που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την GWI.
Η έρευνα έτρεξε σε καταναλωτές ηλικίας 18-54 ετών και δείχνει ότι οι κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων θα πρέπει να προσαρμοστούν σε νέους παράγοντες, που οδηγούν τους καταναλωτές στην απόφαση αγοράς ενός smartphone. Τα νέα, διαφορετικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν στην αγορά ενός νέου κινητού είναι:
Η «αφοσίωση» στην επωνυμία ενός smartphone αμφισβητείται, με το 78% των υποψηφίων να δηλώνουν ότι θα δοκιμάσουν μια διαφορετική επωνυμία από αυτή που έχουν αυτήν τη στιγμή. Πιο πιθανό να αλλάξουν επωνυμία είναι τα άτομα της Gen Z (80%), οι Millennials (79%) και τα άτομα της Gen X (74%), ενώ οι άνδρες έχουν μεγαλύτερη τάση να αλλάζουν επωνυμία (81%) έναντι των γυναικών (74%).
Η «φήμη» των επωνυμιών είναι πιο σημαντική για τους καταναλωτές από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα όταν αγοράζουν ένα νέο smartphone.
Τέλος, ο «περιβαλλοντικός αντίκτυπος» είναι πια βασικός παράγοντας, με το 68% των υποψηφίων να δηλώνουν ότι θα πληρώσουν περισσότερα χρήματα για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.