fbpx

Air France: Ζητά τη βοήθεια του γαλλικού κράτους

0

Η Air France ζητά από τη γαλλική κυβέρνηση να ελαττώσει την πρόσβαση των κινεζικών αεροπορικών εταιρειών στη χώρα, με την αιτιολογία ότι απολαμβάνουν ένα αθέμιτο πλεονέκτημα έχοντας τη δυνατότητα να πετούν πάνω από τον ρωσικό εναέριο χώρο που είναι κλειστός σε πολλούς άλλους αερομεταφορείς.

Το γαλλικό σκέλος της Air France-KLM ζητά από τον Γάλλο πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν να εισαγάγει φόρους ή άλλα μέτρα που θα δημιουργούσαν παρόμοια βάση κόστους μεταξύ της Air France και των κινεζικών αεροπορικών εταιρειών, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν την κατάσταση και μίλησαν στο Bloomberg.

Ανοίγοντας γενναιόδωρα την πόρτα στις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες θα δώσει ώθηση στα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια της χώρας, καθώς η τεράστια αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας ανακάμπτει από τους αυστηρούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς λόγω της Covid-19. Αλλά κινδυνεύει επίσης να παρακωλύσει την ανάκαμψη της ναυαρχίδας της Γαλλίας, η οποία εκτελούσε 32 πτήσεις εβδομαδιαίως προς την ηπειρωτική Κίνα πριν από την πανδημία, είπαν οι άνθρωποι, ζητώντας να μην κατονομαστούν καθώς συζητούν περί ιδιωτικών συνομιλιών της εταιρείας με το κράτος.

“Υποστηρίζουμε την αύξηση της δυνατότητας πτήσεων μεταξύ Γαλλίας και Κίνας, αλλά πρέπει να υπάρχουν ίσοι όροι ανταγωνισμού”, δήλωσε εκπρόσωπος της Air France. “Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια στρέβλωση του ανταγωνισμού που πρέπει να ληφθεί υπόψη”.

Η κυβέρνηση επιδιώκει μια “προοδευτική και ισορροπημένη” επιστροφή των συνδέσεων με την Κίνα και μέλη από πολλά υπουργεία σχεδιάζουν να συναντηθούν το συντομότερο αυτή την εβδομάδα για να συζητήσουν το θέμα, δήλωσε κυβερνητικός αξιωματούχος.

Η κατάσταση της Air France είναι δυνητικά πιο ευαίσθητη από αυτή των άλλων ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών, επειδή η Γαλλία και η Κίνα υπέγραψαν διμερή συμφωνία το 2017 που επιτρέπει εκατοντάδες συνδέσεις την εβδομάδα με κινεζικές αεροπορικές εταιρείες. Η συμφωνία επρόκειτο να τεθεί σε ισχύ το 2020 αλλά δεν τέθηκε ποτέ σε ισχύ λόγω της πανδημίας. Ενώ η κυβέρνηση του Μακρόν προσπαθεί να εξασφαλίσει χρόνο, αυξάνεται η πίεση από τους παίκτες της τουριστικής βιομηχανίας για την αναβίωση της συμφωνίας.

Τα διευθυντικά στελέχη της ξενοδοχειακής Accor, της κινζικής αλυσίδας Club Med SAS, της Galeries Lafayette Group και της Aeroports de Paris, που διαχειρίζεται τα αεροδρόμια Σαρλ ντε Γκολ και Ορλί, έγραψαν στον Μακρόν τον Μάρτιο παρακαλώντας για ευρύτερη πρόσβαση στους Κινέζους τουρίστες.

Πριν από την πανδημία, υπήρχαν περίπου 90 εβδομαδιαίες πτήσεις που συνέδεαν τη Γαλλία με την Κίνα και το Παρίσι ήταν η πόλη με την καλύτερη σύνδεση της Ευρώπης με την ηπειρωτική Κίνα χάρη στις απευθείας πτήσεις που εξυπηρετούσαν 13 κινεζικές πόλεις, έγραψαν οι διευθύνοντες σύμβουλοι. Περίπου 2,2 εκατομμύρια Κινέζοι τουρίστες επισκέφτηκαν εκείνο το έτος, αντιπροσωπεύοντας το 32% της αξίας των αφορολόγητων πωλήσεων στη Γαλλία.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra