Ακόμα 2,3 προεκλογικά εκατ. ευρώ από την Εnterprise Greece
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε. (Εnterprise Greece) κατακύρωσε στη Next Com την υλοποίηση των υποέργων 2-6 της πράξης «Πρόγραμμα προώθησης κατεψυγμένων αλιευμάτων» έναντι 2,3 εκατ. ευρώ (2.317.312 ευρώ με ΦΠΑ, 1.868.800 ευρώ χωρίς ΦΠΑ).
Η σύμβαση περιλαμβάνει:
-«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος μάρκετινγκ ελληνικών κατεψυγμένων αλιευμάτων» (στρατηγική επικοινωνίας και προβολής, οπτική ταυτότητα και brand, καμπάνια μάρκετινγκ)
-«Σχεδιασμός, ανάπτυξη και διαχείριση ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας και ψηφιακού περιεχομένου προώθησης κατεψυγμένων αλιευμάτων» (στρατηγική ψηφιακών μέσων, σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακών καναλιών, διαχείριση ψηφιακών καναλιών και δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου)
-«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος δημοσίων σχέσεων και εκπαίδευσης καταναλωτών κατεψυγμένων αλιευμάτων» (σχέδιο δράσης δημοσίων σχέσεων, πρόγραμμα πρεσβευτών, εκπαιδευτικές δράσεις, πρόγραμμα θεσμικής προώθησης ψαροφαγίας, πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων αγορών εξωτερικού)
-«Συμμετοχή σε κλαδικές/ειδικές εκθέσεις και εκδηλώσεις για την προώθηση κατεψυγμένων αλιευμάτων»
-«Ιδεα, οργάνωση, παραγωγή και προώθηση οπτικοακουστικών παραγωγών προώθησης κατεψυγμένων αλιευμάτων».
Όσοι πιστοί στο ψάρι προσέλθετε!