Alitalia: Έμφαση στην ελληνική αγορά το 2019 με ρεκόρ επιβατών – Οι νέοι εξωτικοί προορισμοί
Μια σεζόν με άκρως εξωτικό χρώμα αναμένεται να είναι αυτή που έρχεται για την Alitalia και τις συνδέσεις με τη χώρα μας, καθώς η εταιρεία επαναφέρει τις χειμερινές πτήσεις της προς τις Μαλδίβες, τον Μαυρίκιο και την Αβάνα στα τέλη Οκτωβρίου, με ανταποκρίσεις από την Αθήνα μέσω του αεροδρομίου Fiumicino της Ρώμης.
Μετά από μια πολύ επιτυχημένη σεζόν 2018-2019, η εταιρεία δίνει έμφαση στην επανεκκίνηση των πτήσεων για Μάλε στις Μαλδίβες με 4 εβδομαδιαίες πτήσεις και αναχωρήσεις από το αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης και το αεροδρόμιο Malpensa του Μιλάνου, για Μαυρίκιο με 3 εβδομαδιαίες πτήσεις και για Αβάνα με 2 πτήσεις την εβδομάδα.
Εξάλλου, το 2018 ο αριθμός των επιβατών της Alitalia από Αθήνα ξεπέρασε τους 400.000 και έως τον Αύγουστο του 2019 υπήρξε μία προοδευτική αύξηση της τάξεως του +7% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο (μη συμπεριλαμβανομένων των εποχικών πτήσεων της εταιρείας προς και από την Ρόδο, το Ηράκλειο, την Μύκονο, την Θεσσαλονίκη κ.λπ.)
Την ίδια στιγμή, είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την Ιταλική, η Ελληνική αγορά συγκαταλέγεται μεταξύ των 5 κορυφαίων αγορών σε συνεισφορά πωλήσεων στο σύνολο του δικτύου της Alitalia και ειδικά στο δρομολόγιο Ρώμη-Αβάνα είναι η πρώτη αγορά σε συνεισφορά (μετά την Ιταλία), γεγονός που δείχνει την μεγάλη προτίμηση του ελληνικού κοινού στις υπηρεσίες της.
Nέα B2B πλατφόρμα
Ανάμεσα στις καινοτομίες της Alitalia για τους προσεχείς μήνες είναι και η καινούρια B2B πλατφόρμα της εταιρίας, γνωστή ως “Alitalia Connect”, μέσω της οποίας οι συνεργάτες της θα έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται για τα νέα και τις επιδόσεις της Alitalia, ενώ παράλληλα θα μπορούν να πραγματοποιούν ad hoc ομαδικές κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο.