Αλλάζουν οι σχέσεις διαφημιστών-διαφημιζόμενων
Η παγκόσμια πανδημία φέρνει αλλαγές -ή πιο… ευγενικά μεταρρυθμίσεις- στη σχέση των δύο πλευρών.
Όπως προκύπτει από τα δημοσιεύματα, το 70% των μεγάλων πολυεθνικών είναι σχετικά ή λίγο ικανοποιημένοι από τις δομές και τον τρόπο λειτουργίας των διαφημιστικών εταιρειών με τις οποίες συνεργάζονται.
Σχεδόν το 90% έχει ή σκέφτεται να δημιουργήσει ένα εσωτερικό in house agency, προκειμένου οι διαφημιστικές υπηρεσίες να εκτελούνται πιο γρήγορα και πιθανά πιο αποτελεσματικά.
Τελικά, φαίνεται ότι έρχεται ένας ριζικός μετασχηματισμός και το πιθανότερο είναι ο πιο πληγωμένος να είναι οι διαφημιστικές εταιρείες.