Άλλο ένα προεκλογικό spec: 2,2 εκατ. ευρώ από το Υπουργείο Εργασίας
Και ξαφνικά το Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ) έχει ανάγκη από επικοινωνία 2,2 εκατομμυρίων.
Δημοσιότητα, επικοινωνιακή στρατηγική, εκδηλώσεις και προφανώς προβολή στα ΜΜΕ, αλλά και στο διαδίκτυο.
Καλοδεχούμενο κι αυτό. Με τούτα και με τα άλλα, φτάσαμε αισίως στα 45 εκατομμύρια κρατικής διαφήμισης για τη χρονιά των εκλογών.
Κι όλα αυτά χωρίς διαφήμιση Covid!