fbpx

Άλλο ένα προεκλογικό spec: 2,2 εκατ. ευρώ από το Υπουργείο Εργασίας

0 100

Και ξαφνικά το Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ) έχει ανάγκη από επικοινωνία 2,2 εκατομμυρίων.

Δημοσιότητα, επικοινωνιακή στρατηγική, εκδηλώσεις και προφανώς προβολή στα ΜΜΕ, αλλά και στο διαδίκτυο.

Καλοδεχούμενο κι αυτό. Με τούτα και με τα άλλα, φτάσαμε αισίως στα 45 εκατομμύρια κρατικής διαφήμισης για τη χρονιά των εκλογών.

Κι όλα αυτά χωρίς διαφήμιση Covid!

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More