Aλουμύλ: Στην τηλεόραση
Από παράταση σε παράταση.
Βαδίζει η εταιρεία του Γιώργου Μυλωνά και έτσι κουτσά στραβά επιβίωσε μέχρι τώρα. Καλό αυτό τόσο για την εταιρεία όσο και για τον κλάδο. Όμως, όταν ακόμα δεν έχει ορθοποδήσει και δεν έχει κλείσει τις διαπραγματεύσεις της με τις τράπεζες (οι οποίες δεν ήταν πράγματι πάντα φιλικές με τα πλάνα εξυγίανσης του μετόχου της), τότε γιατί βγαίνει ξαφνικά και… επενδύει χρήματα που δεν της περισσεύουν στην τηλεόραση;
Στο εξάμηνο το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε 11%.