Αlpha Bank : Βήματα στην τεχνητή νοημοσύνη με τον Ψηφιακό Βοηθό
Περισσότερες από 5.500 ψηφιακές συνομιλίες την εβδομάδα διεκπεραιώνει ο νέος ψηφιακός βοηθός της Alpha Bank από τους πρώτους μήνες που τέθηκε σε εφαρμογή, παρέχοντας στους Πελάτες της Τράπεζας πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες καθώς και για τραπεζικές διαδικασίες, με το ποσοστό επιτυχημένης επίλυσης αιτημάτων των Πελατών να φτάνει έως και το 88%.
Ο ψηφιακός βοηθός της Alpha Bank που ενεργοποιείται στο alpha.gr λειτουργεί ως το σημείο πρώτης επαφής στην ψηφιακή εξυπηρέτηση των Πελατών της Τράπεζας. Με τρόπο απλό και κατανοητό, καθοδηγεί τους Πελάτες στα αντίστοιχα κανάλια εξυπηρέτησης (Web, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, δίκτυο Καταστημάτων) ανάλογα με το ερώτημα που διατυπώνουν. Aπαντά και καλύπτει ένα ευρύ φάσμα τραπεζικών αναγκών των Πελατών, από την ενημέρωση για προϊόντα, όπως λογαριασμοί, κάρτες και δάνεια, μέχρι την εξυπηρέτηση για πρόσβαση στο e-Banking και τη διαχείριση του προγράμματος επιβράβευσης Bonus. Επίσης, παρέχει αναλυτικές οδηγίες και διευκρινήσεις για διαδικασίες και δικαιολογητικά, με στόχο να προσφέρει την πιο άμεση και βέλτιστη λύση εξυπηρέτησης.
Αξιοποιώντας τεχνολογίες επεξεργασίας φυσικής γλώσσας (Natural Language Processing) και
δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης (Generative AI), ο ψηφιακός βοηθός διασφαλίζει ταχύτητα και
ακρίβεια στην επικοινωνία με κάθε Πελάτη. Μέσα από την ανάλυση των αιτημάτων που λαμβάνει,
βελτιώνει διαρκώς την απόδοσή του, προκειμένου να προσφέρει ακριβέστερες και πιο καταρτισμένες απαντήσεις.