Amazon: Προειδοποιεί τους πελάτες της για απάτη με κακόβουλα μηνύματα
Σύμφωνα με το Yahoo News, η Amazon προειδοποιεί τους πελάτες της που διαθέτουν λογαριασμό στην πλατφόρμα για μια νέα απάτη με γραπτά μηνύματα.
Οι πελάτες της Amazon ενημέρωσαν ότι λαμβάνουν γραπτά μηνύματα υποτίθεται από την Amazon, τα οποία τους ζητούν να μπουν σε ένα σύνδεσμο για να προστατέψουν τους λογαριασμούς τους μετά από μια υποτιθέμενη απόπειρα σύνδεσης.
Ωστόσο, μόλις συνδεθούν, οι απατεώνες είναι σε θέση να κλέψουν τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών. Οι ειδικοί του οργανισμού για τα δικαιώματα των καταναλωτών “Which?” καλούν τους πολίτες να είναι προσεκτικοί.
Ο Jake Moore, Σύμβουλος Παγκόσμιας Κυβερνοασφάλειας της ESET, αναφέρει σχετικά: «Καθώς η Amazon είναι μια από τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες αγορών στον κόσμο, οι εγκληματίες βάζουν στο στόχαστρο πελάτες και μη, στέλνοντας μεγάλο αριθμών μηνυμάτων σε ό,τι τηλεφωνικούς αριθμούς έχουν στα χέρια τους.
Οι απάτες με γραπτά μηνύματα (smishing) εξακολουθούν να αυξάνονται λόγω των περιορισμένων ελέγχων για επαλήθευση των επικοινωνιών, αλλά και γιατί φαίνεται ότι είναι πολύ εύκολο μέσα από το smishing να πείσει κανείς τους ανθρώπους να εκτελέσουν οδηγίες. Ακολουθώντας συνδέσμους από γραπτά μηνύματα, μπορεί να μεταφερθείτε σε μια ιστοσελίδα που μοιάζει αυθεντική.
Ωστόσο, είναι προτιμότερο να είστε πάντα επιφυλακτικοί και να αγνοήσετε ένα τέτοιο γραπτό μήνυμα και αντ’ αυτού να προτιμήσετε την εφαρμογή που είναι εγκατεστημένη στο τηλέφωνό σας ή να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα για να ελέγξετε τον λογαριασμό σας.
Η αποκάλυψη τραπεζικών στοιχείων ή κωδικών πρόσβασης λογαριασμού μπορεί να οδηγήσει στην κλοπή χρημάτων τα οποία οι πελάτες δεν θα έχουν δικαίωμα να πάρουν πίσω».