fbpx

Αναψυκτικά Κλιάφα: Η νέα γραμμή παραγωγής με επένδυση 18 εκατ. από τους Σαράντηδες

0 192

Το ρολόι γυρίζει πίσω στο 1926, όταν ο Θεόδωρος Κλιάφας φτάνει το Ψυγείο – Παγοποιείο Κλιάφα στα Τρίκαλα και αρχίζει από τότε ένα ωραίο και μεγάλο ταξίδι με πολλούς σταθμούς, με όραμα και προκλήσεις. Τη δεκαετία του 50’ και αφού η Ελλάδα έχει βγει από τα σκοτεινά πέτρινα χρόνια της κατοχής και του εμφυλίου προσπαθώντας να βρει το βηματισμό της, η βιομηχανία Κλιάφα εκσυγχρονίζεται, επεκτείνεται, αυξάνοντας συνάμα των αριθμό των εργαζομένων της και την παρουσία της σε όλες τις πόλεις της Θεσσαλίας.

Το 1985 η εταιρία παρουσιάζει μια σειρά από νέα προϊόντα, όπως 100% φυσικό χυμό πορτοκάλι, τσάι, κόλα και τόνικ, ενώ αλλάζει συσκευασίες και εμφανίζεται ενεργά σε διεθνείς εκθέσεις. Το 1999 το παλιό εργοστάσιο της εταιρείας μετατρέπεται σε ένα κέντρο πολιτισμού και ιστορίας, ενώ το 2000 πιστοποιείται με ISO και HACCP, για να φτάσουμε στο 2020 και στην εξαγορά από τον Όμιλο Ελληνικά Γαλακτοκομεία και τη δυνατότητα σε νέες εγκαταστάσεις με δυο γραμμές παραγωγής που της παρέχουν τη δυνατότητα εμφιάλωσης 360.000 φιαλών σε ένα οκτάωρο.

Σε ένα πλήρως ανανεωμένο, υπερσύγχρονο εργοστάσιό στα Τρίκαλα έγιναν τα εγκαίνια της νέας γραμμής παραγωγής του εργοστασίου που δίνει την δυνατότητα εμφιάλωσης 23.000 φιαλών την ώρα. Παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης, 'Αδωνι Γεωργιάδη, του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα, του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστού, του Δημάρχου Τρικάλων και Προέδρου της ΚΕΔΕ Δημήτρη Παπαστεργίου, τοπικών βουλευτών και εκπροσώπων της τοπικής κοινωνίας, οι κ.κ. Στέλιος Μ. Σαράντης, πρόεδρος της ΚΛΙΑΦΑΣ ΑΕ και Στέλιος Δ. Σαράντης, Πρόεδρος της ΔΟΥΜΠΙΑ ΑΕ, έκοψαν την κορδέλα και έθεσαν σε λειτουργία τη νέα γραμμή του εργοστασίου.

Σε ένα σύντομο χαιρετισμό του ο υπουργός Ανάπτυξης Α. Γεωργιάδης συνεχάρη την Οικογένεια Σαράντη, τονίζοντας ότι «αυτό που συμβαίνει σήμερα εδώ είναι μια μικρή επανάσταση! Η παρουσία του Ομίλου Σαράντη στην εταιρεία ΚΛΙΑΦΑ δίνει νέα πνοή σε μια παραδοσιακή, οικογενειακή ελληνική επιχείρηση».

Ιδιαίτερη έμφαση στη διαδρομή της Οικογένειας Σαράντη τα τελευταία 20 χρόνια έδωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κ. Σκρέκας, κατά τον χαιρετισμό του στην εκδήλωση, τονίζοντας ότι: «έπειτα από δύο δύσκολες δεκαετίες, ο Όμιλος Σαράντη έχει καταφέρει σήμερα να είναι ένας εθνικός πρωταθλητής, ένας ανερχόμενος ευρωπαϊκός πρωταγωνιστής, με εγκαταστάσεις και επιχειρήσεις που ξεπερνούν τα σύνορα της χώρας, με συνεχείς επενδύσεις και επέκταση της γκάμας των προϊόντων του. Σήμερα είμαστε εδώ για μια ιστορική επιχείρηση που έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές με τα αναψυκτικά που παρήγαγε. Για μια επένδυση που ξεπερνάει τα 18.000.000 ευρώ και θα δημιουργήσει πολλές θέσεις εργασίας».

Από την πλευρά του ο Στέλιος Μ. Σαράντης έκανε μια ιστορική αναδρομή στην εντυπωσιακή πορεία της ΚΛΙΑΦΑ από την ίδρυσή της, το 1926, έως την εξαγορά της από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία, το 2020, τονίζοντας ότι «στόχος μας από εδώ και πέρα είναι να ανταποκριθούμε στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, διατηρώντας πάντα την αυθεντικότητα και την ποιότητα που αντιπροσωπεύει εδώ και 100 χρόνια το όνομα ΚΛΙΑΦΑ».

Αναφερόμενος στην εκδήλωση των εγκαινίων είπε ότι «γιορτάζουμε μαζί το παρελθόν το παρόν και το μέλλον που μας αξίζει. Αυτό είναι άλλωστε και το μοτό των εορτασμών: Τιμή μας και καμάρι μας!».

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Στέλιος Δ. Σαράντης μίλησε για ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία των αναψυκτικών ΚΛΙΑΦΑ. «Έχουμε θέσει τον πήχη πολύ ψηλά. Απόδειξη αποτελεί η επένδυση που έχουμε ήδη πραγματοποιήσει, η οποία έχει τη δυναμικότητα να στηρίξει δραστηριότητα πολλαπλάσια της σημερινής. Με λίγα λόγια, είμαστε μόνο στην αρχή. Η συνταγή της επιτυχίας είναι πλέον γνωστή και βασίζεται στον συνδυασμό της ιστορίας και της αναγνωσιμότητας του brand ΚΛΙΑΦΑΣ με την επαγγελματική εμπειρία του ομίλου και της οικογένειάς μας». Ενώ δεν παρέλειψε να θέσει και τους στόχους της επόμενης μέρας αναφερόμενος στη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων της εταιρίας, την καινοτομία μέσω της επένδυσης στην έρευνα και την ανάπτυξη, την ισχυροποίηση της εμπορικής επωνυμίας ΚΛΙΑΦΑΣ και την επέκταση όχι μόνο πανελλαδικά αλλά και σε αγορές του εξωτερικού.

Σύντομες τοποθετήσεις έκαναν και ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κ. Αγοραστός όσο και ο Δήμαρχος Τρικάλων, Δ. Παπαστεργίου, δίνοντας έμφαση στην καινοτόμο διάσταση της επένδυσης στην εταιρεία ΚΛΙΑΦΑ και στη σημαντική συμβολή της ιστορικής βιομηχανίας στην τοπική κοινωνία και οικονομία. Ιδιαίτερη αναφορά έκαναν στην διαδρομή και τη συνεισφορά της Οικογένειας Σαράντη στο τοπικό και το επιχειρηματικό γίγνεσθαι, τονίζοντας ότι η πρωτοπόρος ιδέα του Θεόδωρου Κλιάφα βρίσκει άξιους συνεχιστές.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, οι κ.κ. Στέλιος Μιχαήλ Σαράντης και Στέλιος Δημητρίου Σαράντης βράβευσαν την επί δεκαετίες Διευθύντρια Παραγωγής της Μονάδας, κα Αννυ Αχριμανδρίτου, για την προσφορά της στην εταιρεία. Ενώ βραβεύτηκε και η πρωταθλήτρια Tae kwon do Φάνη Τζέλη, της οποίας χορηγός είναι η ΚΛΙΑΦΑ.

Η ασηπτική τεχνολογία εμφιάλωσης που διαθέτει η νέα γραμμή του εργοστασίου, σε συνδυασμό με την υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας, καθιστά την ΚΛΙΑΦΑ πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με προϊόντα χωρίς τη χρήση συντηρητικών. Η γκάμα των προϊόντων που παράγει η ΚΛΙΑΦΑ περιλαμβάνει όλες της κλασσικές γεύσεις αναψυκτικών: πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα και σόδα με ανθρακικό, πορτοκαλάδα και λεμονάδα χωρίς ανθρακικό, πορτοκάλι, λεμόνι και βύσσινο χωρίς ζάχαρη, καθώς και την BiBi cola σε κλασσική και zero.

Η εγκατάσταση και τα προϊόντα της ΚΛΙΑΦΑ πληρούν τα πιο σύγχρονα standard ποιότητας και έχουν λάβει τις πιστοποιήσεις ISO 9001:2015, HACCP, ISO 22000:2018, BRC και IFS. Παράλληλα, τα προϊόντα ΚΛΙΑΦΑ έχουν διακριθεί σε διεθνές επίπεδο, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Superior Taste Awards 2022. Πρόκειται για βραβεύσεις που φέρουν τη σφραγίδα εγκυρότητας του Διεθνούς Ινστιτούτου Γεύσης, του κορυφαίου ανεξάρτητου οργανισμού για την προώθηση και αναγνώριση τροφίμων και ποτών ανώτερης γεύσης.

Στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων της στις αγορές λιανεμπορίου και HORECA πανελλαδικά, ενώ ανοίγει τα φτερά της και στις διεθνείς αγορές. Τα πρώτα, βήματα έχουν γίνει ήδη στις αγορές Γερμανίας, Ολλανδίας, Βελγίου, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Αλβανίας, ενώ στα άμεσα σχέδια είναι η είσοδος στις αγορές Αυστραλίας, ΗΠΑ και Κίνας, αφού καταγράφεται ενδιαφέρον για συνεργασία από μεγάλους εμπορικούς οίκους.

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More