Ανώνυμος ψηφιακός ρουφιάνος
Τρόμος στα επιτελεία των μεγάλων.
Με μεγάλη διαφημιστική καμπάνα θα προωθήσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού τον θεσμό της ανώνυμης παροχής πληροφοριών δημοσίου συμφέροντος για θέματα ανταγωνισμού. Η τεχνολογία πλέον επιτρέπει την ασφαλή μέθοδο για τον καθένα που θέλει να καταγγείλει πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού όπως:
-Νοθεία σε διαγωνισμούς και προσφορές
-Καρτέλ τιμών για προϊόντα ή υπηρεσίες
-Καταστρατήγηση στα μερίδια πελατών
-Αθέμιτες πρακτικές στην παραγωγή προϊόντων
-Αθέμιτους αποκλεισμούς ανταγωνιστών και τέλος
-Αθέμιτες ανταγωνιστικές συμπεριφορές από εταιρείες που έχουν δεσπόζουσα θέση.
Mετά από πολλά χρόνια και πολλές περιπέτειες, η Επιτροπή Ανταγωνισμού βρήκε τον ψηφιακό τρόπο να μαζεύει ανώνυμες πληροφορίες, που μακάρι να τις αξιοποιήσει σωστά, ώστε τελικά να ωφεληθεί ο Έλληνας καταναλωτής, αλλά και ο νεαρός επιχειρηματίας, που εδώ και χρόνια προσπαθούσε να βάλει το προϊόν του στο ράφι του super market ή στο ψυγείο του περιπτέρου της γειτονιάς του.