«Ανοχύρωτες» στο δεύτερο lockdown οι on line επιχειρήσεις ενδυμάτων
Παρά το γεγονός ότι είχαν μήνες πίσω τους για να προετοιμαστούν, μόνο το 47% των online καταστημάτων μόδας που υπάρχουν σήμερα στην ελληνική αγορά αναμένει θετική επίδραση από το δεύτερο κύμα της πανδημίας, όπως αναφέρεται στην έρευνα του παγκόσμιου fashion search engine, Glami.
Την ίδια στιγμή, φόβοι εκφράστηκαν από το συντριπτικό 76% των καταστημάτων με πολλαπλά κανάλια διανομής και το 53% των eshop που πιστεύει ότι θα είναι πολύ δύσκολη η περίοδος του δεύτερου lockdown.
Στον αντίποδα, μόνο ένα 17% των καταστημάτων και με φυσικό κατάστημα βλέπει θετικές προοπτικές.
Παράλληλα, πάνω από το 60% των eshop επενδύουν στο να ενισχύσουν το stock τους πριν από την περίοδο του Black Friday και των Χριστουγέννων, κάτι που δείχνει ότι διαβλέπουν θετικά αποτελέσματα για το τέλος της χρονιάς παρά το δεύτερο κύμα της πανδημίας.
Για σχεδόν μισά από τα καταστήματα είναι επιτακτική ανάγκη να διασφαλίσουν ρευστότητα, ενώ προσαρμόζονται στις νέες συνθήκες με επιχειρηματικές αποφάσεις και αλλαγή του business model τους για να βγουν αλώβητα από την κρίση.
Ένα στοιχείο άξιο αναφοράς, επίσης, είναι ότι τα Social Media αναδεικνύονται πρωταγωνιστές και γίνονται κανάλι πώλησης που θα δοκιμαστεί ακόμη περισσότερο με στόχο την εντονότερη παρουσία αλλά και την αύξηση των εσόδων για το 35% των συμμετεχόντων.
Μ.ΜΠ.