Σημαντικό ήταν το αποτύπωμα της πανδημίας στην πορεία της εταιρείας καλλυντικών την προηγούμενη χρονιά, με την πτώση στις πωλήσεις να αγγίζει το 8,1%.
Εξάλλου, μια ακόμα βασική εξέλιξη στη διαδρομή της Apivita κατά το 2021 ήταν και η μεταβίβαση πέρυσι τον Ιούνιο της θυγατρικής Apivita Spain SAU σε άλλη εταιρία του ομίλου Puig, χωρίς, όμως, αυτή να έχει κάποια αρνητική επίπτωση στα μεγέθη της εταιρείας.
Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις της Apivita στην Ισπανία ανέρχονται σε 4,8 εκατ. ευρώ από 5 εκατ. ευρώ το 2019 και είναι η δεύτερη πιο σημαντική αγορά της Apivita μετά την Ελλάδα, ενώ την ίδια στιγμή, σε ό,τι αφορά τις άλλες δύο θυγατρικές Wish Wave Ltd στο Χονγκ Κονγκ, στην οποία συμμετέχει με 25% και την Alosno στην Κύπρο, 100% θυγατρική, έχει ξεκινήσει διαδικασία εκκαθάρισης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, για το υπόλοιπο του 2021, η διοίκηση εξ Ισπανίας επιθυμεί να γιγαντώσει το ελληνικό brand, ενώ αναζητά ευκαιρίες για σύμπραξη και με άλλες εταιρείες του ομίλου Puig.
Παράλληλα, υπάρχει η θέληση για τη διείσδυση σε νέες διεθνείς αγορές όπως το Βέλγιο, η Ολλανδία, το Λουξεμβούργου, η Ρωσία κλπ.