Αttica Group: Με πέντε βραβεία στα Tourism Awards 2019
Πέντε συνολικά βραβεία απέσπασε η Attica Group στα Tourism Awards 2019, που διοργανώθηκαν της Boussias Communications.
Συγκεκριμένα η εταιρία βραβεύτηκε με:
*Gold βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμο Concept» – Eurail – Interrail Greek islands pass 5 προορισμών εσωτερικού.
*Gold βραβείο στην κατηγορία «On Line Strategy» – Online Performance Marketing Superfast Ferries.
*Silver βραβείο στην κατηγορία «Προγράμματα Επιβράβευσης» – Πρόγραμμα Επιβράβευσης Seasmiles.
* Silver βραβείο στην κατηγορία «Storytelling Experience» – Ενέργεια «Η Αθέατη Ομορφιά του Αιγαίου» Blue Star Ferries.
*Silver βραβείο στην κατηγορία «Social Media Presence» – Social Media της Hellenic Seaways.
Το Gold βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμο Concept» αφορά στις σιδηροδρομικές κάρτες «Eurail και Interrail Greek Islands Pass 5 προορισμών εσωτερικού» της Attica Group ΑΤΤΙΚΑ -0,39%, που ισχύουν για ταξίδι με πλοίο σε 5 ελληνικά νησιά επιλογής.
Το Gold βραβείο στην κατηγορία On Line Strategy αφορά στη στοχευμένη στρατηγική στο Performance Marketing που ακολούθησε η Superfast Ferries, η οποία οδήγησε σε αύξηση των Online κρατήσεων κατά το 2018.
Το Silver βραβείο στην κατηγορία «Προγράμματα Επιβράβευσης» αφορά στο πρόγραμμα επιβράβευσης Seasmiles για τις βέλτιστες πρακτικές στη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους επιβάτες-μέλη και στην παροχή ταξιδιωτικών προσφορών και προνομίων.
Το Silver βραβείο στην κατηγορία «Storytelling Experience» αφορά στην ενέργεια «Η Αθέατη Ομορφιά του Αιγαίου» της Blue Star Ferries, η οποία έχει ως στόχο την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς των νησιών του Αιγαίου μέσω της προβολής φωτογραφιών από ήθη και έθιμα των νησιών μας.
Τέλος, το Silver βραβείο στην κατηγορία «Social Media Presence» αφορά στην παρουσία της Hellenic Seaways στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Μ.Μ.