fbpx

Αττική Οδός: Κίνηση ΜΑΤ από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

0

Με ένα σμπάρο δυο τριγώνια για τον Όμιλο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που με την χάραξη μιας νέας κυκλοφοριακής στρατηγικής θα αποσυμφορήσει τους δρόμους της Αττικής Οδού, διευκολύνοντας τους οδηγούς και συνάμα αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδα της από την είσπραξη των διωδιών, μέσα από την αύξηση των προσελεύσεων και τη μείωση του χρόνου που απαιτείται για να φτάσει κανείς στον προορισμό του.

ο σχέδιο του κ. Γιώργου Περιστέρη προβλέπει την αποσυμφόρηση σε συγκεκριμένα σημεία εισόδων και εξόδων από και προς τον οδικό άξονα της Αττικής Οδού και μια ουσιαστική λύση που έρχεται να αυξήσει κατά 33% όπως υπολογίζεται τα έσοδα και να γλυκάνει το μεγάλο κόστος των 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ που προσέφερε η ΓΕΚ Τέρνα για την απόκτηση της διαχείρισης της Αττικής Οδού.

Το σχέδιο αυτό του ισχυρού άνδρα του μεγάλου κατασκευαστικού Ομίλου, προβλέπει την αύξηση των λωρίδων κυκλοφορίας κατά μία και από τις δύο κατευθύνσεις του οδικού άξονα, χωρίς όμως, να απαιτηθεί η διαπλάτυνση του δρόμου. Η κίνηση αυτή του Γιώργου Περιστέρη, αναμένεται να αλλάξει ουσιαστικά τα μέχρι τώρα δεδομένα, τόσο σε οικονομικό επίπεδο, όσο και σε σχέση με την εξυπηρέτηση των οδηγών που θα μπορούν να μπαίνουν και να βγαίνουν σε μικρότερο χρόνο από και προς την Αττική Οδό.

Όχι στην πεπατημένη

Το ζήτημα της διαπλάτυνσης της Αττικής Οδού παραπλεύρως και στις δυο κατευθύνσεις προς Μαρκόπουλο και Ελευσίνα είναι ένα λεπτό θέμα με πολλές παραμέτρους, που θα σήμαινε χρονικό κόστος και μεγάλες δαπάνες για τον Όμιλο. Όπως ήταν φυσικό, στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, γνωρίζουν καλά πως θα προκύπτανε σειρά καθυστερήσεων εξαιτίας των απαλλοτριώσεων, και από τυχόν πολεοδομικά και στατικά ζητήματα που θα ανέκυπταν σε όμορα κτήρια με την Αττική Οδό. Παράλληλα, η μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση που προκύπτει σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, αλλά και τα ζητήματα που θα προκύψουν στο μέλλον, από τις 3+1 Επεκτάσεις της Αττικής οδού που αφορούν το Λαύριο, τη Ραφήνα, το Ελληνικό και τη Λεωφόρο Κύμης, ήταν οι βασικές αιτίες που ανάγκασαν τους υπευθύνους, να ακολουθήσουν ένα διαφορετικό δρόμο και όχι την πεπατημένη.

Ανέγγιχτες οι λωρίδες ασφαλείας

ΟΙ υπάρχουσες 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση θα μετατραπούν σε 3, καθώς εκτιμάτε, πως υπάρχει το σχετικό περιθώριο ως προς τις διαστάσεις, με δεδομένο το γεγονός πως η κάθε λωρίδα κυκλοφορίας στην Αττική οδό φέρεται να είναι πιο πλατιά από τις αντίστοιχες σε άλλες οδικές αρτηρίες, με αποτέλεσμα στις ήδη υπάρχουσες διαστάσεις να μπορούν να χωρέσουν 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση από 2 που είναι το σημερινό καθεστώς. Αυξάνοντας την χωρητικότητα της Αττικής οδού ως μια απάντηση στα αυξημένα φόρτη σε ένα ποσοστό 33%, αλλά και στο αριθμό των αντίστοιχων εσόδων η διαπλάτυνση αυτή δεν πρόκειται να προκαλέσει κάποιο ζήτημα ούτε σε σχέση με την λωρίδα ασφαλείας στα δεξιά κάθε κατεύθυνσης. Η κίνηση αυτή εφόσον υλοποιηθεί βάσει των προδιαγραφών της σύμβασης παραχώρησης αλλά και σε συνάρτηση με τα standards που πρέπει να πληρούν τέτοιου είδους οδικά έργα όπως οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra