AΒ Βασιλόπουλος: Οι εμμονές του Νίκου Λαβίδα
Η ποιότητα των προϊόντων της ΑΒ Βασιλόπουλος δεν αμφισβητείται.
Η “αλήθεια που πονάει” τους καταναλωτές είναι ότι η συγκεκριμένη αλυσίδα πρωταγωνιστεί στην ακρίβεια στα τρόφιμα και σε άλλα είδη βασικής ανάγκης τους. Εύκολα, συνεπώς, εξάγεται το συμπέρασμα.
Ήλθε η ώρα να δει πολλά πράγματα με διαφορετική οπτική ο Λαβίδας. Αν δεν το κάνει, η εταιρεία θα συνεχίσει να χάνει μερίδια αγοράς και να αυξάνει τους δυσαρεστημένους καταναλωτές. Τι άλλο πρέπει να γίνει για να αλλάξετε τακτική και στρατηγική κ. Λαβίδα;
Οι εμμονές των επικεφαλής πάντα οδηγούν σε λάθος δρόμο τις επιχειρήσεις. Πάντα.