fbpx

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πατατράκ! Έπεσε στην τρίτη θέση

ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ ΜΕΝΕΙ ΣΤΑΣΙΜΟΣ ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΥΝ.

Έξι χρόνια συρρίκνωσης για την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ταραγμένα χρόνια τα τελευταία με αποχωρήσεις στελεχών, αλλαγές στη διοικητική πυραμίδα, κλείσιμο καταστημάτων. Παρόλα αυτά όμως η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν έχει καταφέρει να βρει βηματισμό την ώρα που οι ανταγωνιστές της θησαυρίζουν.
Η αγορά αναρωτιέται τι πάει λάθος σε έναν όμιλο από τους πιο μεγάλους του εγχώριου λιανεμπορίου τροφίμων και εδώ και έξι χρόνια συρρικνώνεται και χάνει μερίδια αγοράς και τι θα κάνει η Ολλανδική μητρική για να αντιστρέψει την κατάσταση;

Ένα από τα βασικά προβλήματα είναι η αντίληψη των καταναλωτών που θεωρούν ακριβή την ΑΒ Βασιλόπουλος και αυτό καταγράφεται σχεδόν σε όλες τις έρευνες που έχουν γίνει. Ειδικά σε μια περίοδο όπου οι περισσότεροι Έλληνες θεωρούν την ακρίβεια ως το νούμερο ένα πρόβλημα και μόνο η αντίληψη αυτή είναι αρκετή για να κάνουν άλλες επιλογές για τις αγορές τους.

Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους, τα μεγέθη του κλάδου το 2023 ενισχύθηκαν με το τζίρο να ξεπερνάει τα 12 δισ. ευρώ. Ο τζίρος που έκαναν τα σούπερ μάρκετ το εννεάμηνο του 2024 άγγιξε τα 9 δις. ευρώ, αυξημένος κατά 261 εκατ. σε σχέση με το 2023, σύμφωνα με στοιχεία της Circana.

Ο τζίρος του ομίλου Σκλαβενίτης ξεπέρασε τα 5 δισ. ευρώ για το 2023, ενώ παράλληλα οι επενδύσεις ανήλθαν σε 140 εκατ. ευρώ. Την ίδια στιγμή τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 67% καθώς έφτασαν τα 96,99 εκατ. το 2023 σε σχέση με τα 58,172 εκατ. του 2022. Τα κέρδη προ φόρων έφτασαν τα 135,4 εκατ. ευρώ. Σήμερα ο όμιλος Σκλαβενίτης απασχολεί πάνω από 39.000 εργαζομένους, διαθέτει συνολικά 537 καταστήματα – 510 στην Ελλάδα και 27 στην Κύπρο – και εξυπηρετεί κάθε μέρα κατά μέσο όρο 700.000 πελάτες.
Δεύτερη με ερωτηματικό η ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς ανάμεσα σε αυτήν και την πρώτη θέση βρίσκονται τα γερμανικά Lidl που διεκδικούν ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς αλλά τα μεγέθη της γερμανικής αλυσίδας δεν δημοσιεύονται.
Το 2023, οι πωλήσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν 1,97 δισ. ευρώ, στα ίδια επίπεδα με το 2022. Τα Λειτουργικά Κέρδη μειώθηκαν στα 6,5 εκατ. ευρώ έναντι 20 εκατ. ευρώ το 2022. Τα Προσαρμοσμένα Λειτουργικά Κέρδη (χωρίς απομειώσεις και έκτακτες ζημίες) ήταν 29 εκατ. και τα προσαρμοσμένα EBITDA ήταν 132 εκατ. ευρώ, στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος.

Πηγή: Καθημερινή One VOICE

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra