fbpx

Αύξηση 110,4% στις κατασχέσεις για χρέη στην Εφορία το 2022

0

Υπερδιπλάσιες κατασχέσεις σε εισοδήματα, υπόλοιπα τραπεζικών λογαριασμών και περιουσιακά στοιχεία οφειλετών τους επέβαλαν οι φοροεισπρακτικές υπηρεσίες του κράτους το 2022 σε σύγκριση με το 2021.

Με τον τρόπο αυτό κατάφεραν να επιτύχουν υψηλές εισπρακτικές επιδόσεις, εκτινάσσοντας τις συνολικές εισπράξεις ληξιπρόθεσμων οφειλών στα 5,17 δισ. ευρώ, επίπεδο υψηλότερο κατά 804 εκατ. ευρώ από τον εισπρακτικό στόχο του 2022.

Σύμφωνα με στοιχεία που περιλαμβάνονται στην έκθεση απολογισμού δράσεων του 2022 που εξέδωσε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), το 2022 οι κατασχέσεις εις χείρας τρίτων (σε εισοδήματα και καταθέσεις οφειλετών) για την είσπραξη ληξιπρόθεσμων χρεών προς τη Φορολογική Διοίκηση αυξήθηκαν κατά 110,4% σε σύγκριση με το 2021 και έφθασαν τις 484.136. Σημειώνεται, βεβαίως, ότι στο πρώτο τετράμηνο του 2021 είχαν ανασταλεί οι κατασχέσεις και όλα τα άλλα μέτρα αναγκαστικής είσπραξης εναντίον οφειλετών της Φορολογικής Διοίκησης, με υπουργικές αποφάσεις που εκδόθηκαν εκτάκτως λόγω της πανδημίας του COVID-19. Ωστόσο, το γεγονός αυτό δεν εξηγεί από μόνο του την τεράστια αύξηση του αριθμού των κατασχέσεων εντός του 2022, η οποία οφείλεται κυρίως στην εντατικοποίηση των προσπαθειών των φορολογικών αρχών να βελτιώσουν τους ρυθμούς είσπραξης των δημοσίων εσόδων και να επιτύχουν τους φιλόδοξους εισπρακτικούς στόχους που είχαν τεθεί για το περυσινό έτος. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το 2022 εισπράχθηκαν συνολικά 5,17 δισ. ευρώ από τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς τη Φορολογική Διοίκηση, έναντι στόχου για είσπραξη 4,33 δισ. ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος των εισπράξεων αυτών (2,67 δισ. ευρώ) πραγματοποιήθηκε μέσω των κατασχέσεων και μικρότερο μέρος (2,5 δισ. ευρώ) μέσω των ρυθμίσεων οφειλών.

Αναλυτικά, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην απολογιστική έκθεση της Α.Α.Δ.Ε. για το εισπρακτικό και το ελεγκτικό έργο των υπηρεσιών της το 2022:

1) Το συνολικό ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο των οφειλών προς τη Φορολογική Διοίκηση την 1η/1/2023 διαμορφώθηκε σε 113,747 δισ. ευρώ (έναντι 111,398 δισ. ευρώ την 1η/1/2022). Το «πραγματικό» ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο την 1η/1/2023, το οποίο προκύπτει αν από το συνολικό ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο της 1ης/1/2023, αφαιρέσουμε τις οφειλές οι οποίες έχουν χαρακτηριστεί ως ανεπίδεκτες είσπραξης (δηλαδή δεν αναμένονται να εισπραχθούν), ανήλθε σε 87,465 δισ. ευρώ. Το συνολικό «αποτελεσματικό» ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο , δηλαδή το υπόλοιπο από το οποίο προήλθε το μεγαλύτερο ποσοστό (93,2%) των συνολικών εισπράξεων έναντι ληξιπρόθεσμων οφειλών το 2022, ανήλθε την 1η/1/2023 σε 27,2 δισ. ευρώ. Το ποσό αυτό αποτέλεσε το 23,9% του συνολικού ληξιπρόθεσμου υπολοίπου της 1ης/1/2023.

2) Από το συνολικό ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο της 1ης/1/2023 (από τα 113,747 δισ. ευρώ):

· 45,6% αφορούσε μη φορολογικά έσοδα (πρόστιμα ΚΒΣ, δάνεια κ.λπ.)

· 28,4% αφορούσε έμμεσους φόρους (ΦΠΑ, πρόστιμα έμμεσων φόρων κ.λπ.)

· 23,3% αφορούσε άμεσους φόρους (φόροι εισοδήματος, φόροι περιουσίας κ.λπ.)

· 2,7% αφορούσε λοιπά μη φορολογικά έσοδα.

3) Από τα 113,747 δισ. ευρώ του συνολικού ληξιπρόθεσμου υπολοίπου οφειλών προς τη Φορολογική Διοίκηση, όπως είχε διαμορφωθεί την 1η/1/2023:

· τα 74,25 δισ. ευρώ αφορούσαν 467.722 νομικά πρόσωπα και

· τα 39,50 δισ. ευρώ αφορούσαν 3.522.995 φυσικά πρόσωπα.

4) Όσον αφορά τη κατανομή συνολικού ληξιπρόθεσμου υπολοίπου και του πλήθους οφειλετών ανάλογα με τη κατηγορία οφειλής, παρατηρούνται τα εξής σημαντικά σημεία:

• Ποσά οφειλών μικρότερα των 3.000 ευρώ χρωστά η πλειοψηφία των οφειλετών, δηλαδή το 81,2% του συνόλου των οφειλετών που αντιστοιχεί σε 3.990.717 φυσικά και νομικά πρόσωπα. Όλοι αυτοί οι φορολογούμενοι έχουν συνολικές ληξιπρόθεσμες οφειλές ύψους μόλις 1,638 δισ. ευρώ, που αντιστοιχούν στο 1,4% του συνολικού ληξιπρόθεσμου υπολοίπου της 1η/1/2023.

• Στον αντίποδα, ληξιπρόθεσμες οφειλές μεγαλύτερες των 300.000 ευρώ βαρύνουν πολύ μικρό ποσοστό οφειλετών, μόλις το 0,5% των οφειλετών ή 20.943 οφειλέτες. Οι οφειλέτες αυτοί χρωστούν το 85,2% του συνολικού ληξιπρόθεσμου υπολοίπου της 1η/1/2023, δηλαδή οφείλουν συνολικά 96,869 δισ. ευρώ.

• Ποσά βασικής οφειλής από 3.000 έως 300.000 ευρώ, χρωστά το 18,3% του συνόλου των ληξιπρόθεσμων οφειλετών, δηλαδή 731.820 φυσικά και νομικά πρόσωπα. Το ληξιπρόθεσμο χρέος τους αντιστοιχεί στο 13,4% του συνολικού ληξιπρόθεσμου υπολοίπου της 1η/1/2023, δηλαδή ανέρχεται σε 15,239 δισ. ευρώ.

5) Από το σύνολο των ληξιπρόθεσμων οφειλών ύψους 113,747 δισ. ευρώ προς τη Φορολογική Διοίκηση, όπως είχε διαμορφωθεί την 1η/1/2023, μόλις 4,689 δισ. ευρώ ή ποσοστό 4,1%, έχει ενταχθεί σε κάποιο σχήμα ρύθμισης.

Αναλύοντας αυτό το ρυθμισμένο υπόλοιπο ανά κατηγορία οφειλής, παρατηρούνται τα εξής:

• Η πλειοψηφία των ποσών που έχουν ρυθμιστεί είναι οφειλές μέχρι 300.000 ευρώ ή το 73,4% του συνόλου των ρυθμισμένων οφειλών. Το ποσό των οφειλών αυτών που έχει ρυθμιστεί ανέρχεται σε 3,44 δισ. ευρώ.

• Στις κατηγορίες οφειλής άνω των 300.000 ευρώ συγκεντρώθηκε το 26,6% του ρυθμισμένου υπολοίπου, ήτοι 1,247 δισ. ευρώ.

«Παλαιό» και «νέο» χρέος

6) Το συνολικό «παλαιό» ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο της 1ης/12/2021 διαμορφώθηκε την 31/12/2021 σε 110,54 δισ. ευρώ. Από το ποσό αυτό εισπράχθηκαν εντός του 2022, περίπου 2,6 δις. ευρώ.

Επιπλέον, την περίοδο από 1/12/2021 έως 30/11/2022 δημιουργήθηκε «νέο» ληξιπρόθεσμο χρέος ύψους 7,978 δισ. ευρώ προς τη Φορολογική Διοίκηση. Το ποσό αυτό προήλθε από 4,58 εκατ. οφειλέτες και παρουσίασε αύξηση κατά 25,9% σε σχέση με το αντίστοιχο της περιόδου 1/12/2020-30/11/2021 (6,33 δισ. ευρώ). Από το ποσό αυτό εισπράχθηκε μέσα στο 2022 το 32,1%, που αντιστοιχεί σε ποσό 2,57 δισ. ευρώ.

Εισπράξεις έναντι ληξιπροθέσμων

7) Το 2022 εισπράχθηκαν συνολικά 5,17 δισ. ευρώ ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη Φορολογική Διοίκηση. Το 50,4% των συνολικών εισπράξεων ύψους 5,17 δισ. ευρώ προέρχεται από το «πραγματικό παλαιό» ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο των οφειλών προς τη Φορολογική Διοίκηση, όπως αυτό είχε διαμορφωθεί έως 30/11/2021, δηλαδή από ένα ποσό συνολικού ύψους 84,3 δισ. ευρώ, και το υπόλοιπο 49,6% από το ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο που διαμορφώθηκε την περίοδο από 1/12/2021 έως 31/12/2022.

Πιο πολλά από κατασχέσεις παρά από ρυθμίσεις

8) Από τις συνολικές εισπράξεις ληξιπρόθεσμων οφειλών του έτους 2022, το 51,7% δηλαδή τα 2,67 δισ. ευρώ προήλθαν από τις κατασχέσεις εις χείρας τρίτων, δηλαδή από κατασχέσεις σε εισοδήματα και καταθέσεις των οφειλετών και το υπόλοιπο 48,3%, δηλαδή τα 2,5 δισ. ευρώ, προέρχονται από ρυθμίσεις τμηματικής καταβολής. Πιο συγκεκριμένα:

• 1,88 δισ. ευρώ εισπράχθηκαν από τη ρύθμιση των 120 δόσεων του ν. 4646/2019

• 0,24 δισ. ευρώ εισπράχθηκαν από την αρχική ρύθμιση των 120 δόσεων του ν.4611/2019, όπως αυτή είχε διαμορφωθεί πριν την τροποποίησή της με το ν. 4646/2019

• 200 εκατ. ευρώ εισπράχθηκαν από τη ρύθμιση των 36 ή 72 δόσεων του ν. 4821/2021, για τα χρέη που δημιουργήθηκαν την περίοδο της «πανδημίας» του κορωνοϊού.

• 150 εκατ. ευρώ εισπράχθηκαν από τη ρύθμιση των 100 δόσεων του ν. 4321/2015.

Μέτρα αναγκαστικής είσπραξης

9) Την 31η/12/2022 το συνολικό πλήθος οφειλετών με ληξιπρόθεσμες οφειλές ανήλθε σε 3.990.717, εκ των οποίων η Φορολογική Διοίκηση δύναται να λάβει μέτρα σε 2.036.867, ο δε αριθμός των ΑΦΜ με ληξιπρόθεσμες οφειλές σε μέτρα ανήλθε σε 1.412.322. Το ποσοστό των οφειλετών υπό μέτρα αναγκαστικής είσπραξης (δείκτης ληξιπρόθεσμων ΑΦΜ σε μέτρα) της φορολογικής διοίκησης ανήλθε σε 69,34% την 31η/12/2022, αυξημένο κατά 1,08% σε σχέση με την 31/12/2021 (68,26%) και υπερκαλύπτοντας τον ετήσιο στόχο (66,0%).

Μέτρα αναγκαστικής είσπραξης

10) Ο συνολικός αριθμός των μέτρων αναγκαστικής είσπραξης που ελήφθησαν το έτος 2022 από τις ΔΟΥ και τα Ελεγκτικά Κέντρα ανήλθε σε 518.622, σημειώνοντας αύξηση κατά 104,9% έναντι του 2021 (253.083). Οι κατασχέσεις εις χείρας τρίτων (τραπεζικών λογαριασμών, ενοικίων κ.λπ.) παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη συχνότητα με ποσοστό 93,4% στο σύνολο των μέτρων αναγκαστικής είσπραξης. Ειδικότερα, το 2022 επιβλήθηκαν 484.136 κατασχέσεις σε εισοδήματα και τραπεζικές καταθέσεις οφειλετών του Δημοσίου. Ο αριθμός αυτός ήταν αυξημένος κατά 110,4% σε σύγκριση με το 2021, στη διάρκεια του οποίου επιβλήθηκαν 230.145 κατασχέσεις σε εισοδήματα και καταθέσεις οφειλετών.

Σημαντική αύξηση, κατά 93,7%, από 620 σε 1.201, σημείωσαν και οι αναγγελίες προγραμμάτων πλειστηριασμού για ληξιπρόθεσμα χρέη προς τη Φορολογική Διοίκηση. Ωστόσο, από τους πλειστηριασμούς αυτούς, κατακυρώθηκαν σε υπερθεματιστές μόλις 3 το 2022 και 2 το 2021, στοιχείο το οποίο καταδεικνύει την αναποτελεσματικότητα του συγκεκριμένου μέτρου.

Αυξημένες κατά 118,1% ήταν το 2022 οι παραγγελίες κατάσχεσης (15.122 έναντι μόλις 6.934 το 2021), ενώ την πιο μεγάλη αύξηση, 175,4% (από 2.052 σε 5.651) σημείωσαν οι φάκελοι κατάσχεσης.

Μείωση ποινικών διώξεων για χρέη και αναφορών για ξέπλυμα

11) Αντιθέτως, οι ποινικές διώξεις που ασκήθηκαν το 2022 για μη καταβολή ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη Φορολογική Διοίκηση μειώθηκαν κατά 17,5% το 2022, καθώς ανήλθαν σε 3.178, έναντι 3.851 το 2021. Μειωμένος κατά 17,7% ήταν και ο αριθμός των αναφορών των φορολογικών αρχών προς την Αρχή Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες για αδικήματα που αφορούν το ξέπλυμα μαύρου ή βρώμικου χρήματος. Το 2022 υποβλήθηκαν 705 αναφορές, έναντι 857 το 2021.

Ελεγκτικό έργο έτους 2022

12) Κατά τη διάρκεια του 2022 οι φοροελεγκτικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. (Ελεγκτικά Κέντρα, Δ.Ο.Υ. και Υπηρεσίες Ελέγχου και Διασφάλισης Δημοσίων Εσόδων), πραγματοποίησαν τις ακόλουθες δράσεις:

* Διενέργεια 25.031 φορολογικών ελέγχων έναντι στόχου 25.000 ελέγχων.

* Διενέργεια συνολικά 80.763 μερικών επιτόπιων ελέγχων από τις ΔΟΥ και τις ΥΕΔΔΕ, έναντι στόχου 57.500 ελέγχων.

* Ολοκλήρωση 1.108 ερευνών από τις ΥΕΔΔΕ, έναντι στόχου 900 ερευνών.

* Βεβαίωση φόρων και προστίμων από φορολογικούς ελέγχους (συμπεριλαμβανομένων των ποσών του ν. 4512/2018) 1,71 δισ. ευρώ, έναντι στόχου 1,80 δισ. ευρώ.

* Εντοπισμός ποσοστού παραβατικότητας 86,3%, από τις έρευνες των ΥΕΔΔΕ, έναντι στόχου 49%.

* Εντοπισμός διαφυγόντων εσόδων και επιβολή προστίμων από λοιπές έρευνες φοροδιαφυγής, συνολικού ύψους 498,9 εκατ. ευρώ, έναντι στόχου 130 εκατ. ευρώ.

Καταπολέμηση του λαθρεμπορίου – Τελωνειακοί έλεγχοι δίωξης

Εξάλλου, οι δράσεις καταπολέμησης του λαθρεμπορίου, που υλοποίησαν οι τελωνειακές υπηρεσίες το 2022 έχουν ως εξής:

* Διενέργεια 86.588 ελέγχων δίωξης από τα Τελωνεία και τις Κινητές Ομάδες Ελέγχου, έναντι στόχου 75.000 ελέγχων.

* Διενέργεια 7.506 εκ των υστέρων ελέγχων (εκτός των εκ των υστέρων ελέγχων εγγράφων) από τα Τελωνεία και τις ΕΛΥΤ, έναντι στόχου 5.100 ελέγχων.

* Διενέργεια 8.691 εκ των υστέρων ελέγχων εγγράφων από τα Τελωνεία (έναντι στόχου 8.000 ελέγχων).

* Κατάσχεση 136.321 λίτρων υγρών καυσίμων και λοιπών ενεργειακών προϊόντων.

* Κατάσχεση 182.639.008 τεμαχίων τσιγάρων.

* Έκδοση 13.625 καταλογιστικών πράξεων από απλές τελωνειακές παραβάσεις και λαθρεμπορίες με καταλογισμό 197,8 εκατ. ευρώ.

 

Επιχειρησιακό Σχέδιο Α.Α.Δ.Ε. για το 2023: Στόχος οι 194.000 φορολογικοί και τελωνειακοί έλεγχοι

Περίπου 194.000 φορολογικούς και τελωνειακούς ελέγχους έχουν προγραμματίσει να πραγματοποιήσουν φέτος οι φορολογικές και τελωνειακές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε.. Στόχος είναι τα συνολικά φορολογικά έσοδα που θα εισπραχθούν να υπερβούν τα 59 δισ. ευρώ. Από τα ληξιπρόθεσμα χρέη εκτιμάται ότι θα εισπραχθούν και πάλι πάνω από 5 δις. ευρώ, ενώ προγραμματίζεται να επιστραφούν φόροι συνολικού ύψους 6,11 δισ. ευρώ σε δικαιούχα φυσικά και νομικά πρόσωπα.

Συνολικά, το Επιχειρησιακό Σχέδιο της Α.Α.Δ.Ε. για το 2023 περιλαμβάνει 41 μείζονος σημασίας στόχους και δράσεις.

Αναλυτικά, οι βασικοί στόχοι και οι κυριότερες δράσεις της Α.Α.Δ.Ε. για το έτος 2023, όπως παρουσιάζονται στις τελευταίες σελίδες της απολογιστικής έκθεση του 2022, είναι οι εξής:

Μεγιστοποίηση δημοσίων εσόδων και περιορισμός φαινομένων μη συμμόρφωσης

1. Εισπράξεις προ επιστροφών φόρων 59,059 δισ. ευρώ, εκ των οποίων έσοδα Φορολογικής Διοίκησης 41,131 δισ. ευρώ και έσοδα Τελωνειακής Διοίκησης 15,992 δισ. ευρώ.

2. Υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ των ενεργών υπόχρεων σε ποσοστό τουλάχιστον 98%.

3. Διενέργεια τουλάχιστον 25.500 φορολογικών ελέγχων από τις Φορολογικές Ελεγκτικές Υπηρεσίες.

4. Διενέργεια από τις ΥΕΔΔΕ τουλάχιστον 900 υποθέσεων ερευνών.

5. Έκδοση 15.000 πράξεων διοικητικού ή εκτιμώμενου προσδιορισμού φόρου κατόπιν διενέργειας ηλεκτρονικών διασταυρώσεων.

6. Διενέργεια τουλάχιστον 49.500 μερικών επιτόπιων ελέγχων πρόληψης από τις ΔΟΥ και τις ΥΕΔΔΕ.

7. Ηλεκτρονική Υποβολή Δελτίων Διακίνησης Αγαθών (Δελτία Αποστολής).

8. Διενέργεια διασταυρώσεων για εντοπισμό αδήλωτων εισοδημάτων.

9. Διενέργεια τουλάχιστον 79.900 ελέγχων δίωξης από τα Τελωνεία και τις ΚΟΕ.

10. Διενέργεια 13.300 εκ των υστέρων ελέγχων από τα Τελωνεία και τις ΕΛΥΤ.

11. Διενέργεια τουλάχιστον 10.000 τελωνειακών ελέγχων με τη χρήση αυτοκινούμενων συστημάτων ελέγχου X-RAY.

12. Εγκατάσταση συστήματος εισροών-εκροών σε Φορολογικές Αποθήκες και Αποθήκες Τελωνειακής Αποταμίευσης.

13. Ηλεκτρονική απογραφή των δεξαμενών των πλωτών μέσων. Μεγιστοποίηση των Δημοσίων εσόδων και περιορισμός φαινομένων μη συμμόρφωσης Εξυπηρέτηση συναλλασσομένων και προστασία του κοινωνικού συνόλου Αποτελεσματικός, δυναμικός και καινοτόμος Οργανισμός.

14. Αναβάθμιση Πληροφοριακού Συστήματος – Κέντρου Λήψης Σημάτων του Κέντρου Επιχειρησιακού Θαλάμου για την Παρακολούθηση α) της Διακίνησης Καυσίμων στα Βυτιοφόρα Φορτηγά Ιδιωτικής ή Δημόσιας Χρήσης, β) των καυσίμων που διακινούνται με πλοία (σλέπια).

15. Εισπράξεις τουλάχιστον 2,5 δισ. ευρώ έναντι ληξιπρόθεσμων οφειλών της Φορολογικής Διοίκησης.

16. Εισπραξιμότητα 31% επί του νέου ληξιπρόθεσμου χρέους της Φορολογικής Διοίκησης.

Εξυπηρέτηση συναλλασσόμενων και προστασία κοινωνικού συνόλου

17. Επιστροφές Φορολογικής Διοίκησης 6,110 δισ. ευρώ.

18. Διεκπεραίωση των αιτημάτων επιστροφής ΦΠΑ εντός 90 ημερών σε ποσοστό τουλάχιστον 95%.

19. Πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα Επιστροφών ΦΠΑ.

20. Σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης για απώλεια ρυθμίσεων.

21. Ανάπτυξη εφαρμογής (application) κινητών συσκευών για πρόσβαση σε υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.

22. Ικανοποίηση των υποβληθέντων τηλεφωνικών αιτημάτων πολιτών κατά την πρώτη επικοινωνία, σε ποσοστό τουλάχιστον 70%.

23. Εξέταση των υποθέσεων ενδικοφανών προσφυγών σε ποσοστό τουλάχιστον 85%, πριν από την κατά νόμο προβλεπόμενη καταληκτική ημερομηνία.

24. Ψηφιοποίηση του φορολογικού μητρώου:

· Διακοπή εργασιών επιχείρησης (ΦΠ-ΝΠ),

· Ένταξη- απένταξη στο/από το ειδικό καθεστώς αγροτών,

· Βεβαιώσεις Μητρώου με ενσωμάτωση QR Code,

· Επέκταση υπηρεσιών του my AADElive.

25. Μετασχηματισμός δομών φορολογίας κεφαλαίου για εξυπηρέτηση των πολιτών.

26. Ψηφιοποίηση των διαδικασιών της φορολογίας κεφαλαίου

· Αυτόματη ενημέρωση της δήλωσης στοιχείων ακινήτων (Ε9) για όσες δηλώσεις υποβάλλονται μέσω του myPROPERTY

· Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων (ΜΙΔΑ) – Διασύνδεση με Κτηματολόγιο.

27. Διατήρηση του ποσοστού των ελέγχων των εξαγωγών μεταξύ 3% και 5% και των εισαγωγών μεταξύ 15% και 20%.

28. Ψηφιοποίηση της διαδικασίας οριστικοποίησης της εξαγωγής.

29. Διενέργεια τουλάχιστον 400 στοχευμένων επιθεωρήσεων σε χώρους παρασκευής, χρήσης και διακίνησης χημικών ουσιών και προϊόντων.

30. Διενέργεια τουλάχιστον 2.350 δειγματοληψιών σε καύσιμα, ποτά με αλκοόλη, χημικά προϊόντα και καταναλωτικά αγαθά, αυτοτελώς ή με άλλες Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ ή με άλλες Αρχές, για ελέγχους στην εσωτερική αγορά αρμοδιότητας ΓΧΚ, σύμφωνα με τη νομοθεσία.

31. Έλεγχος Ποιότητας Επιφανειακών υδάτων της χώρας (ποτάμια, λίμνες, παράκτια ύδατα): τουλάχιστον 68.000 παράμετροι σε δείγματα επιφανειακών νερών.

Αποτελεσματικός, δυναμικός και καινοτόμος Οργανισμός

32. Διενέργεια εσωτερικών ελέγχων σε διαδικασίες και λειτουργίες των Υπηρεσιών της ΑΑΔΕ.

33. Διενέργεια ελέγχων περιουσιακής κατάστασης προϊσταμένων και υπαλλήλων.

34. Εκπαίδευση τουλάχιστον του 25% του ανθρώπινου δυναμικού της ΑΑΔΕ.

35. Υλοποίηση τουλάχιστον 22 διαφορετικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξειδίκευσης σε τομείς αιχμής της Φορολογικής και Τελωνειακής Διοίκησης.

36. Δημιουργία αίθουσας-εργαστηρίου πληροφορικής για την εκπαίδευση σε ηλεκτρονικά συστήματα και εφαρμογές της ΑΑΔΕ.

37. Πραγματοποίηση τουλάχιστον 15 δημοπρασιών, δικύκλων και λοιπών ειδών.

38. Διαμόρφωση οδικού χάρτη για την εισαγωγή της ΑΑΔΕ στα κριτήρια ESG.

39. Εκσυγχρονισμός της οργανωτικής δομής του Οργανισμού.

40. Αναβάθμιση των υποδομών, διαδικασιών και παρεχόμενων υπηρεσιών.

41. Επέκταση της διαλειτουργικότητας των πληροφοριακών συστημάτων.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra