Μπαταχτσήδες εκ πεποιθήσεως
ΕΙΤΗΣΕΕ, ΕΝΕΔ, ΣΔΕ και ΕΔΕΕ σε ένα πράγμα συμφωνούν.
Ότι η αγορά των ΜΜΕ δεν πρέπει να υπόκειται σε καμία φορολογία. Δεν τους αρκεί η κατάργηση του Αγγελιοσήμου, τώρα ζητούν να καταργηθεί και ο ειδικός φόρος διαφήμισης. Σε κοινό κείμενο θέσεων, ενόψει του πολυνομοσχεδίου για τα media, εκφράζουν επιπλέον τη διαφωνία τους με την ηλεκτρονική πλατφόρμα διάθεσης του διαφημιστικού χρόνου που σχεδιάζουν Παππάς και Κρέτσος. Αναγνωρίζουν, πάντως, ως «επόπτη» των ΜΜΕ το ΕΣΡ.
Μάλλον επειδή τους έχει καλομάθει, τόσα χρόνια, στην αδράνεια.