Beat: Ετοιμάζει “επέλαση” στη Θεσσαλονίκη
Μετά την Αθήνα, έχει ως αγορά – στόχο τη Θεσσαλονίκη η Beat, η εταιρία που λάνσαρε πριν από μερικά χρόνια την εφαρμογή για ταξί από το κινητό.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι επίσημες ανακοινώσεις για τον νέο «κρίκο» στο δίκτυο των πόλεων που εξυπηρετεί η Beat (εκτός από την Αθήνα είναι διαθέσιμη σε πόλεις του Περού, της Χιλής, της Κολομβίας και του Μεξικού) αναμένονται εντός του Σαββατοκύριακου ή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, η Beat, που ιδρύθηκε το 2011 και είναι μέρος του Free Now Group, της κοινοπραξίας των BMW και Daimler για την αστική κινητικότητα, σχεδιάζει να κατευθύνει τα 3 εκατ. ευρώ σε προσλήψεις και κίνητρα για οδηγούς και επιβάτες, ώστε να απαντά στοχευμένα στις ανάγκες των Θεσσαλονικέων.
Στόχος της εταιρίας είναι, όπως σχολιάζουν οι ίδιες πηγές, «να δώσει διέξοδο για αξιόπιστες λύσεις μετακίνησης στην πόλη για τους πολίτες, με ξεκάθαρες χρεώσεις, ασφάλεια, συνέπεια και επαγγελματισμό», δίνοντας στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του «με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς έξτρα χρέωση ραντεβού, να επιλέγουν τον οδηγό τους και να έχουν διαθέσιμα όλα τα στοιχεία του».
Σημειώνεται ότι σήμερα το Beat έχει περισσότερους από 1 εκατ. επιβάτες στην Ελλάδα και το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργαζόμενων οδηγών ταξί (πάνω από 6.000 οδηγοί συνεργάζονται με την εφαρμογή μόνο στην Αθήνα).