Black Friday: Προσοχή στους… πονηρούς
Ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα έχουμε αρχίσει να… βομβαρδιζόμαστε από προσφορές παντός είδους με αφορμή τη Black Friday, που πλέον έχει μπει για τα καλά στο εμπορικό… DNA του έλληνα επιχειρηματία, αλλά και του καταναλωτή.
Μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών, ενδυμάτων, υποδημάτων ακόμη και… κομμωτήρια και καφετέριες έχουν μπει στο… χορό των προσφορών, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερη πελατεία λίγο πριν τα Χριστούγεννα.
Εξάλλου, δελεαστικές προσφορές γίνονται και μέσω Internet, με τους technofreaks να κάνουν… ουρές με την πιστωτική κάρτα ανά χείρας εκείνη την ημέρα.
Ωστόσο, το θέμα είναι: Τελικά οι προσφορές είναι… πραγματικές προσφορές ή τελικά αφορούν μόνο τα περασμένης σεζόν προϊόντα και ό,τι έχει ξεμείνει; Γνωρίζει κανείς, αρμόδιος φορέας μάλιστα, να μας απαντήσει άραγε;Επειδή πολλοί είναι αυτοί που… τρίβουν τα χέρια τους για να εξασφαλίσουν καλές τιμές εκείνη την ημέρα, θα ήταν συνετό τις προηγούμενες να κάνουν μια μικρή έρευνα αγοράς, προκειμένου να διαπιστώσουν ότι όντως έχουν κέρδος από τις αγορές τους.
Γιατί, ειδικά αυτές τις ημέρες, ό,τι λάμπει δεν είναι απαραίτητα και χρυσός και καθώς ανάμεσα στους τίμιους καταστηματάρχες σίγουρα θα υπάρχουν και αυτοί που θα θελήσουν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία προς όφελός τους και μόνο, αυτοί που επιθυμούν να ξοδέψουν, ας έχουν τα μάτια τους λίγο περισσότερο ανοιχτά.
Και αν δούμε ή διαπιστώσουμε ότι ήταν … άνθρακες ο θησαυρός, υπάρχουν πάντα οι ενώσεις καταναλωτών, αλλά και ο Συνήγορος του καταναλωτή.