BMW: Άνοδος στο δ’ τρίμηνο με αύξηση 10% στις πωλήσεις
Άνοδο σε ποσοστό 10,6% κατέγραψαν οι πωλήσεις της BMW στο δ’ τρίμηνο, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία επωφελήθηκε από την άμβλυνση μέρους των στενώσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Για το σύνολο του έτους, ωστόσο, οι παραδόσεις της BMW μειώθηκαν κατά 4,8%, με την Ευρώπη και την Κίνα να έχουν πληγεί περισσότερο από τα προβλήματα εφοδιασμού που περιόρισαν την παραγωγή, ιδιαίτερα στο πρώτο εξάμηνο του έτους.
Σε κάθε περίπτωση, οι πωλήσεις του ομίλου ανέκαμψαν στο τέταρτο τρίμηνο, καθώς ανανέωσε τις αλυσίδες εφοδιασμού του στην Ευρώπη και άρθηκαν τα lockdown στην Κίνα. Ενδεικτικό είναι ότι οι πωλήσεις της BMW αυξήθηκαν κατά 10,9% και 12,7% σε ετήσια βάση σε Ευρώπη και Κίνα αντίστοιχα.
Οι παραδόσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες παρέμειναν πιο σταθερές, με μικρή πτώση κατά 1,3% για το σύνολο του έτος, καθώς στο τελευταίο τρίμηνο αυξήθηκαν επίσης κατά 11,1%.
Ακόμα καλύτερες επιδόσεις εμφάνισε ο όμιλος στις πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων, οι οποίες υπερδιπλασιάστηκαν στις 215.755 κατά τη διάρκεια του έτους.
“Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να αξιοποιήσουμε την επιτυχία αυτή το 2023, καθώς συνεχίζουμε να βλέπουμε ιδιαίτερα υψηλές παραγγελίες για τα πλήρως ηλεκτρικά μας μοντέλα”, δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος του Δ.Σ. με αρμοδιότητα τους πελάτες, τα brands και τις πωλήσεις.
Η BMW αντιμετώπισε τις πρώτη περίοδο της πανδημίας COVID-19 καλύτερα από τους ανταγωνιστές της, επιτυγχάνοντας πωλήσεις ρεκόρ το 2021. Αν και το 2022 ήταν πιο απαιτητικό, μέχρι στιγμής έχει αντισταθμίσει την πτώση του όγκου πωλήσεων μέσω υψηλότερων τιμών.