fbpx

Ελληνικά προϊόντα με τη «βούλα» του Εθνικού brand

11

Εντός του α’ τριμήνου του 2011, σύμφωνα με καλά επιβεβαιωμένες πληροφορίες, το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας θα είναι έτοιμο να εμφανίσει στους επιχειρηματίες και το Εθνικό brand. Εντός του α’ τριμήνου του 2011, σύμφωνα με καλά επιβεβαιωμένες πληροφορίες, το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας θα είναι έτοιμο να εμφανίσει στους επιχειρηματίες και το Εθνικό brand.

Στόχος του τελευταίου θα είναι η πιστοποίηση της ποιότητας και της αυθεντικότητας των ελληνικών προϊόντων.

Παράλληλα, θα γίνει και η παρουσίαση του υπό σύσταση Ταμείου Εξωστρέφειας, το αρχικό κεφάλαιο του οποίου θα είναι 70 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για τη διαμόρφωση του λογότυπου που θα έχει το Εθνικό brand συνεργάζονται το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, καθώς και μία διεθνή εταιρεία συμβούλων. Την ίδια στιγμή τα δύο υπουργεία συνεργάζονται και για τη δημιουργία ενός κοινού συστήματος που θα αναλάβει την εποπτεία πιστοποίησης των προϊόντων με το εθνικό λογότυπο.

Το Εθνικό brand θα στηρίζεται σε τρεις πυλώνες: εξαγωγές, επενδύσεις και τουρισμός. Φυσικά κάθε πυλώνας θα υποστηρίζεται ξεχωριστά από ανεξάρτητες δράσεις με ευθύνη των αντίστοιχων φορέων, δηλαδή του ΟΠΕ για τις εξαγωγές, του Invest in Greece για την προσέλκυση επενδύσεων και του ΕΟΤ για τον τουρισμό.

Όλοι, όμως, θα ενημερώνουν τους υπόλοιπους για το σχεδιασμό τους, έτσι ώστε να υπάρχει συντονισμός και να προκύπτουν συνέργειες. Το βασικότερο δε όφελος, σύμφωνα με παράγοντες του Υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, που θα αποκτήσει η χώρα από την εφαρμογή του Εθνικού brand είναι η ενιαία, σαφή και πιο δυνατή εικόνα της στο εξωτερικό.

Μέρος του εδάφους που έχει χάσει η χώρα στο εξωτερικό θα προσπαθήσει να ανακτήσει και ο ΟΠΕ (Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγέων) εξ ου και η εκ βάθρων αναδιοργάνωσή του κατά το πρότυπο του ολλανδικού EVD. Στο πλαίσιο αυτό, η λειτουργία του ΟΠΕ θα επικεντρωθεί σε τρεις πλέον λειτουργίες. Συγκεκριμένα στις εκθέσεις, στην ηλεκτρονική πληροφόρηση και ανάλυση νέων αγορών για κρίσιμους τομείς ευκαιριών ανά χώρα, και στην παροχή τεχνογνωσίας και μικρής οικονομική βοήθειας σε μικρές επιχειρήσεις με καλά προϊόντα για να αποκτήσουν εξαγωγικό προσανατολισμό.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More