Burberry: Ανεβασμένη κερδοφορία για τη χρήση
Η Burberry Group ανακοίνωσε βελτιωμένα κέρδη για τη χρήση που έληξε στις 2 Απριλίου, αν και οι περιορισμοί για τον κορονοϊό επηρέασαν σοβαρά τις δραστηριότητες στο δ΄ τρίμηνο.
Η βρετανική εταιρεία πολυτελών ειδών εμφάνισε προ φόρων κέρδη 511 εκατ. Στερλίνων (638,5 εκατ. Δολάρια) στη χρήση 2022, υψηλότερα από τα 490 εκατ. Στερλίνες πριν από ένα χρόνο.
Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν 32% στα 523 εκατ. Στερλίνες, έναντι εκτιμήσεων για 522 εκατ. Στερλίνες.
Το προσαρμοσμένο μεικτό περιθώριο αυξήθηκε κατά 60 μονάδες βάσης, αποτυπώνοντας ένα υψηλότερο μείγμα των πωλήσεων και των αυξήσεων των τιμών.
Σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία, τα έσοδα αυξήθηκαν 23% έναντι της χρήσης 2021 και 10% από τη χρήση 2020.
Η Burberry τόνισε ότι τα lockdown στην Κίνα επηρέασαν τις αποδόσεις τον Μάρτιο.
Επαναδιατύπωσε τις εκτιμήσεις για την αύξηση των εσόδων και για το περιθώριο μεσοπρόθεσμα, αλλά προειδοποίησε ότι το outlook εξαρτάται από την επίδραση του κορονοϊού, και τον ρυθμό ανάκαμψης των καταναλωτικών δαπανών στην ηπειρωτική Κίνα.
Επιπλέον, ο όμιλος αναμένει τα έσοδα χονδρικής να είναι αμετάβλητα στο α΄ μισό της χρήσης 2023, με τις κεφαλαιουχικές δαπάνες στα 170-180 εκατ. Στερλίνες.
Η εταιρεία ανακοίνωσε μέρισμα 47 πενών έναντι 42,5 πενών πριν από ένα χρόνο, ενώ σχεδιάζει αγορά ίδιων μετοχών 400 εκατ. Στερλίνων εντός της τρέχουσας χρήσης.